Keskustan vappushow

Keskusta järjestää vappushown suorana K-studiosta vappuaattona lauantaina 30.4. klo 17-18.30.
Luvassa mukavaa ohjelmaa ja musiikkia kokonaisen lähetyksen verran. Mukana mm. uusi tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen, muusikko, entisenä kansanedustajanakin tunnettu Mikko Alatalo, Suomen Kylät ry:n toiminnanjohtaja Aleksi Koivisto sekä Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö ry:n asiantuntija Sanna Räsänen.
Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikon vappupuhe ja poliittinen katsaus klo 18.
Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
Tervetuloa mukaan!

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan vappushow