Keskustan vappushow

Keskusta järjestää vappushown suorana K-studiosta vappuaattona lauantaina 30.4. klo 17-18.30.
Luvassa mukavaa ohjelmaa ja musiikkia kokonaisen lähetyksen verran. Mukana mm. uusi tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen, muusikko, entisenä kansanedustajanakin tunnettu Mikko Alatalo, Suomen Kylät ry:n toiminnanjohtaja Aleksi Koivisto sekä Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö ry:n asiantuntija Sanna Räsänen.
Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikon vappupuhe ja poliittinen katsaus klo 18.
Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
Tervetuloa mukaan!

Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon blogi 15.5.2022
15.5.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmä kannattaa yksimielisesti Nato-jäsenyyden hakemista
Keskustan eduskuntaryhmä on tukenut valtiojohdon toimintaa muuttuneessa turvallisuusympäristössä. Suomen turvallisuuden kannalta keskeistä työtä on tehty tasavallan presidentin johdolla päättäväisesti ja viivyttelemättä.
12.5.2022 / Uutiset
Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Jouni Ovaska: Euroopan tulevaisuuskonferenssi vahvistaa demokratiaa ja turvallisuutta
Keskustalaisempi Eurooppa-työryhmän puheenjohtaja ja Euroopan tulevaisuuskonferenssin jäsen Jouni Ovaska toteaa Eurooppa-päivänä, että perustavanlaatuinen kysymys on se, kuinka hyvin Euroopan unioni pystyy vastaamaan kriiseihin. Normaaliaikana päätöksenteko kestää toimielinten kankeuden, mutta pandemian tai sodan iskettyä päätöksenteon toimivuutta koetellaan.
9.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan vappushow