Keskustan vappushow

Keskusta järjestää vappushown suorana K-studiosta vappuaattona lauantaina 30.4. klo 17-18.30.
Luvassa mukavaa ohjelmaa ja musiikkia kokonaisen lähetyksen verran. Mukana mm. uusi tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen, muusikko, entisenä kansanedustajanakin tunnettu Mikko Alatalo, Suomen Kylät ry:n toiminnanjohtaja Aleksi Koivisto sekä Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö ry:n asiantuntija Sanna Räsänen.
Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikon vappupuhe ja poliittinen katsaus klo 18.
Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
Tervetuloa mukaan!

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan vappushow