Kohti väljempää Suomea info

Keskustalle kuntavaalien pääkysymys on tasa-arvo suomalaisten ja maan eri osien välillä.

Monipaikkaisuus voi olla ihmisten toiveisiin perustuva aluepolitiikan uusi tuleminen – ja keskittämispolitiikan loppu.
Keskusta kertoo tässä tiedotustilaisuudessa vaihtoehdostaan monipaikkaisemman, hajautetummin toimivan ja tasapainoisemmin kehittyvän Suomen rakentamiseksi
Äänessä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja vaihtoehdon valmistelua vetänyt varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKohti väljempää Suomea info