Kohti väljempää Suomea info

Keskustalle kuntavaalien pääkysymys on tasa-arvo suomalaisten ja maan eri osien välillä.

Monipaikkaisuus voi olla ihmisten toiveisiin perustuva aluepolitiikan uusi tuleminen – ja keskittämispolitiikan loppu.
Keskusta kertoo tässä tiedotustilaisuudessa vaihtoehdostaan monipaikkaisemman, hajautetummin toimivan ja tasapainoisemmin kehittyvän Suomen rakentamiseksi
Äänessä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja vaihtoehdon valmistelua vetänyt varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKohti väljempää Suomea info