Kohti väljempää Suomea info

Keskustalle kuntavaalien pääkysymys on tasa-arvo suomalaisten ja maan eri osien välillä.

Monipaikkaisuus voi olla ihmisten toiveisiin perustuva aluepolitiikan uusi tuleminen – ja keskittämispolitiikan loppu.
Keskusta kertoo tässä tiedotustilaisuudessa vaihtoehdostaan monipaikkaisemman, hajautetummin toimivan ja tasapainoisemmin kehittyvän Suomen rakentamiseksi
Äänessä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja vaihtoehdon valmistelua vetänyt varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKohti väljempää Suomea info