Miten lähikoulujen käy?

Keskustan suuri koulutuskeskustelu – Keskustelu lähikoulujen tulevaisuudesta! Keskustan puheenjohtaja, tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikon vieraina Alavuden kaupunginjohtaja, kasvatustieteen tohtori Liisa Heinämäki sekä koulutusjohtaja Heljä Misukka Opetusalan Ammattijärjestö OAJ:stä.

Keskustan suuri koulutuskeskustelu – Keskustelu lähikoulujen tulevaisuudesta!

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMiten lähikoulujen käy?