Antti Kurvinen pitämässä puhetta

– Nyt jos koskaan tarvitaan enemmän keskustelua, vähemmän kuplasta toiseen huutelua ja Twitter-uhriutumista. Keskustelun kautta Suomen ja suomalaisten asioita pystytään viemään eteenpäin. Vastakkainasettelu ei johda mihinkään, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Kurvinen kantaa kortensa kekoon ”Kurvisen kuunnelmalla”.

Uusi puhe- ja keskusteluohjelma ilmestyy perjantaisin Spotifyssa ja julkaistaan Kurvisen Facebook-sivulla. Ensimmäinen kuunnelma, jonka aiheena on laillisuus, on nyt kuunneltavissa.

– Enemmän keskustelua ei tarkoita mitään pakotettua yksimielisyyttä, vaan sitä, että mutkikkaistakin asioista pystytään puhumaan suoraan. Tästä kuunnelmassa on kyse. Lempeänterävää huumoriakin on luvassa. Myönteisyyttä tässä maassa tuskin on koskaan liikaa, Kurvinen toteaa.

Antti Kurvinen

Tiede- ja kulttuuriministeri, Kansanedustaja (Vaasa)

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutiset”Suoraa puhetta mutkikkaista asioista” – Kurvisen kuunnelmat alkavat laillisuudella