Antti Kurvinen pitämässä puhetta

– Nyt jos koskaan tarvitaan enemmän keskustelua, vähemmän kuplasta toiseen huutelua ja Twitter-uhriutumista. Keskustelun kautta Suomen ja suomalaisten asioita pystytään viemään eteenpäin. Vastakkainasettelu ei johda mihinkään, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Kurvinen kantaa kortensa kekoon ”Kurvisen kuunnelmalla”.

Uusi puhe- ja keskusteluohjelma ilmestyy perjantaisin Spotifyssa ja julkaistaan Kurvisen Facebook-sivulla. Ensimmäinen kuunnelma, jonka aiheena on laillisuus, on nyt kuunneltavissa.

– Enemmän keskustelua ei tarkoita mitään pakotettua yksimielisyyttä, vaan sitä, että mutkikkaistakin asioista pystytään puhumaan suoraan. Tästä kuunnelmassa on kyse. Lempeänterävää huumoriakin on luvassa. Myönteisyyttä tässä maassa tuskin on koskaan liikaa, Kurvinen toteaa.

Antti Kurvinen

Eduskuntaryhmän puheenjohtaja, Kansanedustaja (Vaasa)

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutiset”Suoraa puhetta mutkikkaista asioista” – Kurvisen kuunnelmat alkavat laillisuudella