Antti Kurvinen pitämässä puhetta

– Nyt jos koskaan tarvitaan enemmän keskustelua, vähemmän kuplasta toiseen huutelua ja Twitter-uhriutumista. Keskustelun kautta Suomen ja suomalaisten asioita pystytään viemään eteenpäin. Vastakkainasettelu ei johda mihinkään, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Kurvinen kantaa kortensa kekoon ”Kurvisen kuunnelmalla”.

Uusi puhe- ja keskusteluohjelma ilmestyy perjantaisin Spotifyssa ja julkaistaan Kurvisen Facebook-sivulla. Ensimmäinen kuunnelma, jonka aiheena on laillisuus, on nyt kuunneltavissa.

– Enemmän keskustelua ei tarkoita mitään pakotettua yksimielisyyttä, vaan sitä, että mutkikkaistakin asioista pystytään puhumaan suoraan. Tästä kuunnelmassa on kyse. Lempeänterävää huumoriakin on luvassa. Myönteisyyttä tässä maassa tuskin on koskaan liikaa, Kurvinen toteaa.

Antti Kurvinen

Maa- ja metsätalousministeri, Kansanedustaja (Vaasa)

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutiset”Suoraa puhetta mutkikkaista asioista” – Kurvisen kuunnelmat alkavat laillisuudella