Antti Kurvinen pitämässä puhetta

– Nyt jos koskaan tarvitaan enemmän keskustelua, vähemmän kuplasta toiseen huutelua ja Twitter-uhriutumista. Keskustelun kautta Suomen ja suomalaisten asioita pystytään viemään eteenpäin. Vastakkainasettelu ei johda mihinkään, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Kurvinen kantaa kortensa kekoon ”Kurvisen kuunnelmalla”.

Uusi puhe- ja keskusteluohjelma ilmestyy perjantaisin Spotifyssa ja julkaistaan Kurvisen Facebook-sivulla. Ensimmäinen kuunnelma, jonka aiheena on laillisuus, on nyt kuunneltavissa.

– Enemmän keskustelua ei tarkoita mitään pakotettua yksimielisyyttä, vaan sitä, että mutkikkaistakin asioista pystytään puhumaan suoraan. Tästä kuunnelmassa on kyse. Lempeänterävää huumoriakin on luvassa. Myönteisyyttä tässä maassa tuskin on koskaan liikaa, Kurvinen toteaa.

Antti Kurvinen

Maa- ja metsätalousministeri, Kansanedustaja (Vaasa)

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutiset”Suoraa puhetta mutkikkaista asioista” – Kurvisen kuunnelmat alkavat laillisuudella