Antti Kurvinen pitämässä puhetta

– Nyt jos koskaan tarvitaan enemmän keskustelua, vähemmän kuplasta toiseen huutelua ja Twitter-uhriutumista. Keskustelun kautta Suomen ja suomalaisten asioita pystytään viemään eteenpäin. Vastakkainasettelu ei johda mihinkään, Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Kurvinen kantaa kortensa kekoon ”Kurvisen kuunnelmalla”.

Uusi puhe- ja keskusteluohjelma ilmestyy perjantaisin Spotifyssa ja julkaistaan Kurvisen Facebook-sivulla. Ensimmäinen kuunnelma, jonka aiheena on laillisuus, on nyt kuunneltavissa.

– Enemmän keskustelua ei tarkoita mitään pakotettua yksimielisyyttä, vaan sitä, että mutkikkaistakin asioista pystytään puhumaan suoraan. Tästä kuunnelmassa on kyse. Lempeänterävää huumoriakin on luvassa. Myönteisyyttä tässä maassa tuskin on koskaan liikaa, Kurvinen toteaa.

Antti Kurvinen

Maa- ja metsätalousministeri, Kansanedustaja (Vaasa)

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutiset”Suoraa puhetta mutkikkaista asioista” – Kurvisen kuunnelmat alkavat laillisuudella