Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi

anna-mari vimpari

Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

Vimparin sijaiseksi eduskuntaryhmän vt. pääsihteeriksi Keskustan eduskuntaryhmä on nimittänyt hallinto- ja liikennepoliittisen asiantuntijan Timo Portaankorvan.

Valtiovarainministeri Matti Vanhanen on kutsunut talouspoliittiseksi erityisavustajakseen Keskustan eduskuntaryhmän talouspoliittisen asiantuntijan Tuomas Vanhasen 1.12. alkaen. Tuomas Vanhanen on aiemmin toiminut mm. kunta- ja uudistusministerin erityisavustajana. Vanhaset eivät ole sukua toisilleen.

Samassa yhteydessä Teppo Säkkinen siirtyy maa- ja metsätalousministeriöstä erityisavustajaksi työ- ja elinkeinoministeriöön 1.1.2021 alkaen.

Eduskuntaryhmä rekrytoi uusia asiantuntijoita vielä tämän vuoden puolella.

Kuva: Jari Laukkanen

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi