Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi

anna-mari vimpari

Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

Vimparin sijaiseksi eduskuntaryhmän vt. pääsihteeriksi Keskustan eduskuntaryhmä on nimittänyt hallinto- ja liikennepoliittisen asiantuntijan Timo Portaankorvan.

Valtiovarainministeri Matti Vanhanen on kutsunut talouspoliittiseksi erityisavustajakseen Keskustan eduskuntaryhmän talouspoliittisen asiantuntijan Tuomas Vanhasen 1.12. alkaen. Tuomas Vanhanen on aiemmin toiminut mm. kunta- ja uudistusministerin erityisavustajana. Vanhaset eivät ole sukua toisilleen.

Samassa yhteydessä Teppo Säkkinen siirtyy maa- ja metsätalousministeriöstä erityisavustajaksi työ- ja elinkeinoministeriöön 1.1.2021 alkaen.

Eduskuntaryhmä rekrytoi uusia asiantuntijoita vielä tämän vuoden puolella.

Kuva: Jari Laukkanen

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi