Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi

anna-mari vimpari

Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

Vimparin sijaiseksi eduskuntaryhmän vt. pääsihteeriksi Keskustan eduskuntaryhmä on nimittänyt hallinto- ja liikennepoliittisen asiantuntijan Timo Portaankorvan.

Valtiovarainministeri Matti Vanhanen on kutsunut talouspoliittiseksi erityisavustajakseen Keskustan eduskuntaryhmän talouspoliittisen asiantuntijan Tuomas Vanhasen 1.12. alkaen. Tuomas Vanhanen on aiemmin toiminut mm. kunta- ja uudistusministerin erityisavustajana. Vanhaset eivät ole sukua toisilleen.

Samassa yhteydessä Teppo Säkkinen siirtyy maa- ja metsätalousministeriöstä erityisavustajaksi työ- ja elinkeinoministeriöön 1.1.2021 alkaen.

Eduskuntaryhmä rekrytoi uusia asiantuntijoita vielä tämän vuoden puolella.

Kuva: Jari Laukkanen

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi