Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi

anna-mari vimpari

Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

Vimparin sijaiseksi eduskuntaryhmän vt. pääsihteeriksi Keskustan eduskuntaryhmä on nimittänyt hallinto- ja liikennepoliittisen asiantuntijan Timo Portaankorvan.

Valtiovarainministeri Matti Vanhanen on kutsunut talouspoliittiseksi erityisavustajakseen Keskustan eduskuntaryhmän talouspoliittisen asiantuntijan Tuomas Vanhasen 1.12. alkaen. Tuomas Vanhanen on aiemmin toiminut mm. kunta- ja uudistusministerin erityisavustajana. Vanhaset eivät ole sukua toisilleen.

Samassa yhteydessä Teppo Säkkinen siirtyy maa- ja metsätalousministeriöstä erityisavustajaksi työ- ja elinkeinoministeriöön 1.1.2021 alkaen.

Eduskuntaryhmä rekrytoi uusia asiantuntijoita vielä tämän vuoden puolella.

Kuva: Jari Laukkanen

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi