Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi

anna-mari vimpari

Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

Vimparin sijaiseksi eduskuntaryhmän vt. pääsihteeriksi Keskustan eduskuntaryhmä on nimittänyt hallinto- ja liikennepoliittisen asiantuntijan Timo Portaankorvan.

Valtiovarainministeri Matti Vanhanen on kutsunut talouspoliittiseksi erityisavustajakseen Keskustan eduskuntaryhmän talouspoliittisen asiantuntijan Tuomas Vanhasen 1.12. alkaen. Tuomas Vanhanen on aiemmin toiminut mm. kunta- ja uudistusministerin erityisavustajana. Vanhaset eivät ole sukua toisilleen.

Samassa yhteydessä Teppo Säkkinen siirtyy maa- ja metsätalousministeriöstä erityisavustajaksi työ- ja elinkeinoministeriöön 1.1.2021 alkaen.

Eduskuntaryhmä rekrytoi uusia asiantuntijoita vielä tämän vuoden puolella.

Kuva: Jari Laukkanen

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi