Antti Kaikkonen kesäkokouksessa: Joustavuutta ja elämisen edellytyksiä

Kaikkonen iloitsi puheessaan siitä, että niin moni suomalainen on saanut viime aikoina töitä. Vaikka vain lyhyeksikin aikaa.

– Kesällä eräs nuori mies tarttui hihasta ja kertoi saaneensa elämänsä ensimmäisen vakiduunin pitkään kestäneen toimettomuuden jälkeen. Näitä onnistumisia mahtuu Suomeen nyt monia.

Työpaikoilla tarvitaan kuitenkin Kaikkosen mukaan joustoja moneen suuntaan. Niitä tarvitsevat sekä perheet että työpaikat: töitä on voitava tehdä enemmän silloin, kun tilanne niin vaatii ja ottaa toisaalla löysemmin.

Kaikkonen vetosi myös suomalaisiin siinä, että muistaisimme puhtaan, kotimaisen ruuan merkityksen. Sitä tarvitaan, sillä muiden armoilla emme voi ruokahuollossa olla. Jotta ruokaa voidaan tuottaa, tarvitaan sille edellytyksiä eri puolilla Suomea, Kaikkonen totesi.

Hän muistutti puheessaan myös, että yleisesti keskustaryhmä haluaa tehdä yhteistyötä ja mieluummin rakentaa kuin repiä. Politiikan keskinäiselle nokittelulle Kaikkoselta ei juuri ymmärrystä herunut.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen kesäkokouksessa: Joustavuutta ja elämisen edellytyksiä