Antti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta

Kaikkonen muistutti puheessaan, että sellainen puolue pärjää, jonka todellisuus on yhtä ihmisten todellisuuden kanssa ja jonka politiikka vastaa ihmisten oikeudentuntoa. Hän sanoi, että Suomen pitää olla maa, jossa ihminen voi elää hyvää elämää riippumatta siitä, paljonko hänellä on rahaa pankkitilillä, tai missä päin maata hänen kotinsa on.

– Tämän on oltava turvallinen ja hyvä maa jokaiselle, kehdosta hautaan. Ja kyllähän meillä tässä tavoitteessa vielä tekemistä on.

Kaikkonen sanoi, että keskustaa tarvitaan työhön tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

– Huolenpito siitä, että kaikki suomalaiset ja koko maa pysyvät – ja pidetään – mukana.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta