Antti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta

Kaikkonen muistutti puheessaan, että sellainen puolue pärjää, jonka todellisuus on yhtä ihmisten todellisuuden kanssa ja jonka politiikka vastaa ihmisten oikeudentuntoa. Hän sanoi, että Suomen pitää olla maa, jossa ihminen voi elää hyvää elämää riippumatta siitä, paljonko hänellä on rahaa pankkitilillä, tai missä päin maata hänen kotinsa on.

– Tämän on oltava turvallinen ja hyvä maa jokaiselle, kehdosta hautaan. Ja kyllähän meillä tässä tavoitteessa vielä tekemistä on.

Kaikkonen sanoi, että keskustaa tarvitaan työhön tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

– Huolenpito siitä, että kaikki suomalaiset ja koko maa pysyvät – ja pidetään – mukana.

Eurovaaliehdokas Venla Kajan: Opiskelijoiden ovet auki Eurooppaan
Monelle opiskelijalle vaihtoon lähtö on ensimmäinen kosketus eurooppalaisuuteen. Se on hieno esimerkki siitä, mitä EU:n vapaa liikkuvuus tarkoittaa. Toivon, että mahdollisimman moni nuori saisi hyödyntää tämän mahdollisuuden.
24.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Eurovaaliehdokas Valtteri Paakki: Vihreä siirtymä on tehtävä kestävästi ja oikeudenmukaisesti
Keskustalaiseen ajattelumaailmaan kuuluu ajatus ylisukupolvisuudesta. Tahtotila jättää oma tila ja ympäristö paremmassa kunnossa seuraaville sukupolville. Mikäli tahdomme pitää kiinni tästä periaatteesta, meidän on edistettävää vihreää siirtymää niin Suomessa kuin EU:n laajuisesti.
20.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta