Antti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta

Kaikkonen muistutti puheessaan, että sellainen puolue pärjää, jonka todellisuus on yhtä ihmisten todellisuuden kanssa ja jonka politiikka vastaa ihmisten oikeudentuntoa. Hän sanoi, että Suomen pitää olla maa, jossa ihminen voi elää hyvää elämää riippumatta siitä, paljonko hänellä on rahaa pankkitilillä, tai missä päin maata hänen kotinsa on.

– Tämän on oltava turvallinen ja hyvä maa jokaiselle, kehdosta hautaan. Ja kyllähän meillä tässä tavoitteessa vielä tekemistä on.

Kaikkonen sanoi, että keskustaa tarvitaan työhön tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

– Huolenpito siitä, että kaikki suomalaiset ja koko maa pysyvät – ja pidetään – mukana.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta