Antti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta

Kaikkonen muistutti puheessaan, että sellainen puolue pärjää, jonka todellisuus on yhtä ihmisten todellisuuden kanssa ja jonka politiikka vastaa ihmisten oikeudentuntoa. Hän sanoi, että Suomen pitää olla maa, jossa ihminen voi elää hyvää elämää riippumatta siitä, paljonko hänellä on rahaa pankkitilillä, tai missä päin maata hänen kotinsa on.

– Tämän on oltava turvallinen ja hyvä maa jokaiselle, kehdosta hautaan. Ja kyllähän meillä tässä tavoitteessa vielä tekemistä on.

Kaikkonen sanoi, että keskustaa tarvitaan työhön tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

– Huolenpito siitä, että kaikki suomalaiset ja koko maa pysyvät – ja pidetään – mukana.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta