Antti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta

Kaikkonen muistutti puheessaan, että sellainen puolue pärjää, jonka todellisuus on yhtä ihmisten todellisuuden kanssa ja jonka politiikka vastaa ihmisten oikeudentuntoa. Hän sanoi, että Suomen pitää olla maa, jossa ihminen voi elää hyvää elämää riippumatta siitä, paljonko hänellä on rahaa pankkitilillä, tai missä päin maata hänen kotinsa on.

– Tämän on oltava turvallinen ja hyvä maa jokaiselle, kehdosta hautaan. Ja kyllähän meillä tässä tavoitteessa vielä tekemistä on.

Kaikkonen sanoi, että keskustaa tarvitaan työhön tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden puolesta.

– Huolenpito siitä, että kaikki suomalaiset ja koko maa pysyvät – ja pidetään – mukana.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen Lahden puoluevaltuustossa: Suomi nousee – eespäin keskusta