Antti Kivelä Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

Keskustan puoluevaltuuston valitsi uudeksi puheenjohtajaksi kuopiolaisen lääkäri Antti Kivelän (50).

Valinta tehtiin Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa Torniossa.

Kivelä voitti toisen kierroksen äänestyksessä Satu Simeliuksen äänin 82-48. Tehtävää tavoitteli myös Kati Ojaniemi.

Ehdokkaat äänet jakaantuivat ensimmäisellä kierroksella seuraavasti: Kivelä 68, Simelius 32 ja Ojaniemi 30.

Valtuuston varapuheenjohtajiksi valittiin Satu Simelius Sauvosta ja Jussi Ylitalo Tyrnävältä.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kivelä Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi