Antti Kivelä Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

Keskustan puoluevaltuuston valitsi uudeksi puheenjohtajaksi kuopiolaisen lääkäri Antti Kivelän (50).

Valinta tehtiin Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa Torniossa.

Kivelä voitti toisen kierroksen äänestyksessä Satu Simeliuksen äänin 82-48. Tehtävää tavoitteli myös Kati Ojaniemi.

Ehdokkaat äänet jakaantuivat ensimmäisellä kierroksella seuraavasti: Kivelä 68, Simelius 32 ja Ojaniemi 30.

Valtuuston varapuheenjohtajiksi valittiin Satu Simelius Sauvosta ja Jussi Ylitalo Tyrnävältä.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kivelä Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi