Keskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin

Katainen muistutti, että myös siksi tarvitaan hyviä naisia ja miehiä kunnallisvaaliehdokkaiksi ja kantamaan vastuuta.
Katainen onnitteli myös lopuksi jo etukäteen keskustanaisten entistä puheenjohtajaa kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttilaa, joka tulee joulukuussa olemaan Suomen pitkäaikaisin naisparlamentaarikko.

Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
Liikennevaliokunnan varapuheenjohtaja Ari Torniainen: Autoa tarvitaan, päästöjä ei
Liikenteen päästöt voidaan puolittaa alueellisesti ja sosiaalisesti reilulla tavalla. Olennaista on vähentää päästöjä, ei vaikeuttaa liikkumista. Jatkossa teillä liikutaan yhä enemmän kotimaisilla uusiutuvalla polttonesteillä, biokaasulla ja sähköautoilla. Pitkien etäisyyksien Suomessa tarvitaan jatkossakin omaa autoa ja tämä tunnistetaan tiekartassa, Ari Torniainen kertoo.
15.1.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin