Keskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin

Katainen muistutti, että myös siksi tarvitaan hyviä naisia ja miehiä kunnallisvaaliehdokkaiksi ja kantamaan vastuuta.
Katainen onnitteli myös lopuksi jo etukäteen keskustanaisten entistä puheenjohtajaa kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttilaa, joka tulee joulukuussa olemaan Suomen pitkäaikaisin naisparlamentaarikko.

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin