Keskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin

Katainen muistutti, että myös siksi tarvitaan hyviä naisia ja miehiä kunnallisvaaliehdokkaiksi ja kantamaan vastuuta.
Katainen onnitteli myös lopuksi jo etukäteen keskustanaisten entistä puheenjohtajaa kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttilaa, joka tulee joulukuussa olemaan Suomen pitkäaikaisin naisparlamentaarikko.

Keskustan pj Kulmuni: Keskusta haluaa eläkeläisten verokannustimen mukaan työllisyystoimipakkiin
Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni kertoi vierailullaan tänään Lapissa Keskustan vievän eteenpäin esitystä, jossa eläkkeellä tehtävä työ ei nostaisi jo tienatun eläkkeen verotuksen. Valtiovarainministeri Matti Vanhanen (kesk.) esitti alkuviikosta muutosta eläkeläisten verotukseen.
24.7.2020 / Uutiset
Kulmuni illalla Maikkarin kesäterassilla
Tänä iltana kannattaa viettää keskikesästä huolimatta tuokio myös television ääressä.
21.7.2020 / Uutiset
Katri kiertää kenttää heinäkuun loppuun!
Oletko jo tavannut Keskustan puheenjohtajan Katri Kulmunin tänä kesänä? Mikäli et, niin vielä on kesää jäljellä. Puheenjohtaja Kulmuni toivoo, että kansa näkisi Keskustan entistä parempana, koko Suomen vaihtoehtona. Kiertueella Kulmuni vaihtaa mieluusti ajatuksia myös kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneiden kanssa.
20.7.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Elsi Katainen: Tarvitaan kanttia viedä uudistukset maaliin