Elinkeinoministeri Lintilä: Kohtalon vaalit alueille!

Mika Lintilä sininen puku tumman aidan edessä

Kaikkien maakuntien kehitys on ollut plusmerkkistä keskustavetoisen hallituksen ansiosta. Keskustan mielestä tämä kehityssuunta tulee turvata, Lintilä sanoo.

Lintilä varoittaa jättämästä alueita ja ihmisiä vaille tulevaisuudennäkymiä.

-Keskittämisvimmaiset haluavat nujertaa alueiden itsetunnon. Sellainen suunta johtaisi lopulta epävakauteen ja loisi kasvualustan poliittisille helppoheikeille, Lintilä jyrähtää.

Lintilä muistuttaa, että Suomen kansantalouden kestävä pohja perustuu elinvoimaisiin maakuntiin.

-Haluavatko keskittäjät vaarantaa pieneltä Suomelta sen keskeiset menestystekijät, Lintilä kysyy.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetElinkeinoministeri Lintilä: Kohtalon vaalit alueille!