Haluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?

Työryhmän kautta tulevat tutuksi niin europuolueemme ALDE, kuin maailmanlaajuinen Liberal International, unohtamatta kahdenvälisiä suhteita lukuisiin puolueisiin ympäri maailmaa!

Haluamme mukaan erilaisella taustalla ja kokemuksella olevia eri-ikäisiä ja eri elämän vaiheissa olevia henkilöitä. Vaadimme vain ja ainoastaan keskustalaista maailmankatsomusta ja ääretöntä kiinnostusta kansainväliseen toimintaan. Odotamme valmiutta sitoutua tukemaan ja toteuttamaan KV-toimintaamme vuoden 2019 ajan.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetHaluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?