Haluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?

Työryhmän kautta tulevat tutuksi niin europuolueemme ALDE, kuin maailmanlaajuinen Liberal International, unohtamatta kahdenvälisiä suhteita lukuisiin puolueisiin ympäri maailmaa!

Haluamme mukaan erilaisella taustalla ja kokemuksella olevia eri-ikäisiä ja eri elämän vaiheissa olevia henkilöitä. Vaadimme vain ja ainoastaan keskustalaista maailmankatsomusta ja ääretöntä kiinnostusta kansainväliseen toimintaan. Odotamme valmiutta sitoutua tukemaan ja toteuttamaan KV-toimintaamme vuoden 2019 ajan.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHaluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?