Haluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?

Työryhmän kautta tulevat tutuksi niin europuolueemme ALDE, kuin maailmanlaajuinen Liberal International, unohtamatta kahdenvälisiä suhteita lukuisiin puolueisiin ympäri maailmaa!

Haluamme mukaan erilaisella taustalla ja kokemuksella olevia eri-ikäisiä ja eri elämän vaiheissa olevia henkilöitä. Vaadimme vain ja ainoastaan keskustalaista maailmankatsomusta ja ääretöntä kiinnostusta kansainväliseen toimintaan. Odotamme valmiutta sitoutua tukemaan ja toteuttamaan KV-toimintaamme vuoden 2019 ajan.

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHaluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?