Haluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?

Työryhmän kautta tulevat tutuksi niin europuolueemme ALDE, kuin maailmanlaajuinen Liberal International, unohtamatta kahdenvälisiä suhteita lukuisiin puolueisiin ympäri maailmaa!

Haluamme mukaan erilaisella taustalla ja kokemuksella olevia eri-ikäisiä ja eri elämän vaiheissa olevia henkilöitä. Vaadimme vain ja ainoastaan keskustalaista maailmankatsomusta ja ääretöntä kiinnostusta kansainväliseen toimintaan. Odotamme valmiutta sitoutua tukemaan ja toteuttamaan KV-toimintaamme vuoden 2019 ajan.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHaluaisitko olla osa kansainvälistä Keskustaa?