Honkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi

Puoluekokous 2020

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi Petri Honkosen, Markus Lohen ja Riikka Pakarisen.

Petri Honkonen sai vaalissa 1785, Markus Lohi 1640 ja Riikka Pakarinen 1354 ääntä.

Petri Honkonen toimi myös edellisellä puoluekokouskaudella Keskustan varapuheenjohtajana. Markus Lohi on lappilainen kansanedustaja ja puolueen talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja. Riikka Pakarinen toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen erityisavustajana. Hän on toiminut aiemmin Keskustan varapuheenjohtajana ja europarlamentaarikkona.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös kansanedustajat Hilkka Kemppi ja Pasi Kivisaari.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi