Honkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi

Puoluekokous 2020

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi Petri Honkosen, Markus Lohen ja Riikka Pakarisen.

Petri Honkonen sai vaalissa 1785, Markus Lohi 1640 ja Riikka Pakarinen 1354 ääntä.

Petri Honkonen toimi myös edellisellä puoluekokouskaudella Keskustan varapuheenjohtajana. Markus Lohi on lappilainen kansanedustaja ja puolueen talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja. Riikka Pakarinen toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen erityisavustajana. Hän on toiminut aiemmin Keskustan varapuheenjohtajana ja europarlamentaarikkona.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös kansanedustajat Hilkka Kemppi ja Pasi Kivisaari.

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi