Honkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi

Puoluekokous 2020

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi Petri Honkosen, Markus Lohen ja Riikka Pakarisen.

Petri Honkonen sai vaalissa 1785, Markus Lohi 1640 ja Riikka Pakarinen 1354 ääntä.

Petri Honkonen toimi myös edellisellä puoluekokouskaudella Keskustan varapuheenjohtajana. Markus Lohi on lappilainen kansanedustaja ja puolueen talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja. Riikka Pakarinen toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen erityisavustajana. Hän on toiminut aiemmin Keskustan varapuheenjohtajana ja europarlamentaarikkona.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös kansanedustajat Hilkka Kemppi ja Pasi Kivisaari.

Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta asiantuntijaa
Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta poliittista asiantuntijaa vaalikauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen eduskuntaan.
27.11.2020 / Uutiset
Jo 20 Keskustan kansanedustajaa ehdolla kuntavaaleissa!
Keskustan kansanedustajat ovat isosti mukana huhtikuun kuntavaaleissa. Tähän mennessä jo 20 heistä on päättänyt asettua ehdolle tulevissa vaaleissa.
27.11.2020 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi