Honkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi

Puoluekokous 2020

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi Petri Honkosen, Markus Lohen ja Riikka Pakarisen.

Petri Honkonen sai vaalissa 1785, Markus Lohi 1640 ja Riikka Pakarinen 1354 ääntä.

Petri Honkonen toimi myös edellisellä puoluekokouskaudella Keskustan varapuheenjohtajana. Markus Lohi on lappilainen kansanedustaja ja puolueen talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja. Riikka Pakarinen toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen erityisavustajana. Hän on toiminut aiemmin Keskustan varapuheenjohtajana ja europarlamentaarikkona.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös kansanedustajat Hilkka Kemppi ja Pasi Kivisaari.

Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa
Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022. Hakuaikaa on jatkettu 31.10. asti.
21.10.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi