Honkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi

Puoluekokous 2020

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi Petri Honkosen, Markus Lohen ja Riikka Pakarisen.

Petri Honkonen sai vaalissa 1785, Markus Lohi 1640 ja Riikka Pakarinen 1354 ääntä.

Petri Honkonen toimi myös edellisellä puoluekokouskaudella Keskustan varapuheenjohtajana. Markus Lohi on lappilainen kansanedustaja ja puolueen talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja. Riikka Pakarinen toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen erityisavustajana. Hän on toiminut aiemmin Keskustan varapuheenjohtajana ja europarlamentaarikkona.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös kansanedustajat Hilkka Kemppi ja Pasi Kivisaari.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHonkonen, Lohi ja Pakarinen Keskustan varapuheenjohtajiksi