Pirkkalainen jatkaa puoluesihteerinä

Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen

Pirkkalainen oli puoluesihteerivaalissa ainoa ehdokas. Hän sanoi puheenvuorossaan kampanjoineensa kaksi vuotta sitten lupaamalla, että on paineenkestävä.

-“No paineita on ollut. Kestetty on. Tässä ollaan – valmiina uusiin paineisiin.”

Pirkkalaisen mukaan Keskustasta löytyy sitkoa ja selviytymiskykyä. Kurssi ja horisontti löytyvät kyllä.

– “Täältä alkavan purjehdusreitin ensimmäinen etappi on ensi kevään kuntavaalit. Matka tuonne on puoluesihteerin tärkein työnäyte. Menestyksen vaaleissa teemme yhdessä. Mahdollisuudet ovat omissa purjeissamme.”

Pirkkalaisen mukaan puolueen politiikan rakentaminen yhdessä, perinteisiä ja uusia osallistumisen muotoja tarjoava toiminta ja vastuullinen yhteisten asioiden hoito ovat keskustaliikkeen kivijalkoja.

-“Huutajia tässä maassa on jo riittävästi, kuiskausten kuulijoita vähemmän. Keskustan paikka on sen suuren enemmistön mielissä, jotka arvostavat sovinnollisuutta, hyviä tapoja ja vastuullisuutta. Uskottavia olemme, kun kaikki tämä alkaa meistä itsestämme.”

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPirkkalainen jatkaa puoluesihteerinä