Janne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Tariman tehtäviin kuuluu vaalitoiminnan koordinointi ja kampanjoinnin kehittäminen sekä media- ja mainostoimistoyhteistyö yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä jatkuu maakunta-, eduskunta- ja eurovaalien tukena toukokuuhun 2019 saakka.

Tarima siirtyy Keskustan puoluetoimistolle Keskustanuorten järjestösuunnittelija-tapahtumatuottajan tehtävistä. Aiemmin Tarima on työskennellyt myös Etelä- ja Itä-Savon keskustanuorten toiminnanjohtajana sekä Keskustan Itä-Savon piirin vt. toiminnanjohtajana. Koulutukseltaan Tarima on tradenomi (AMK) Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJanne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi