Janne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Tariman tehtäviin kuuluu vaalitoiminnan koordinointi ja kampanjoinnin kehittäminen sekä media- ja mainostoimistoyhteistyö yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä jatkuu maakunta-, eduskunta- ja eurovaalien tukena toukokuuhun 2019 saakka.

Tarima siirtyy Keskustan puoluetoimistolle Keskustanuorten järjestösuunnittelija-tapahtumatuottajan tehtävistä. Aiemmin Tarima on työskennellyt myös Etelä- ja Itä-Savon keskustanuorten toiminnanjohtajana sekä Keskustan Itä-Savon piirin vt. toiminnanjohtajana. Koulutukseltaan Tarima on tradenomi (AMK) Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJanne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi