Janne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Tariman tehtäviin kuuluu vaalitoiminnan koordinointi ja kampanjoinnin kehittäminen sekä media- ja mainostoimistoyhteistyö yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä jatkuu maakunta-, eduskunta- ja eurovaalien tukena toukokuuhun 2019 saakka.

Tarima siirtyy Keskustan puoluetoimistolle Keskustanuorten järjestösuunnittelija-tapahtumatuottajan tehtävistä. Aiemmin Tarima on työskennellyt myös Etelä- ja Itä-Savon keskustanuorten toiminnanjohtajana sekä Keskustan Itä-Savon piirin vt. toiminnanjohtajana. Koulutukseltaan Tarima on tradenomi (AMK) Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetJanne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi