Janne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Tariman tehtäviin kuuluu vaalitoiminnan koordinointi ja kampanjoinnin kehittäminen sekä media- ja mainostoimistoyhteistyö yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä jatkuu maakunta-, eduskunta- ja eurovaalien tukena toukokuuhun 2019 saakka.

Tarima siirtyy Keskustan puoluetoimistolle Keskustanuorten järjestösuunnittelija-tapahtumatuottajan tehtävistä. Aiemmin Tarima on työskennellyt myös Etelä- ja Itä-Savon keskustanuorten toiminnanjohtajana sekä Keskustan Itä-Savon piirin vt. toiminnanjohtajana. Koulutukseltaan Tarima on tradenomi (AMK) Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta.

Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
Liikennevaliokunnan varapuheenjohtaja Ari Torniainen: Autoa tarvitaan, päästöjä ei
Liikenteen päästöt voidaan puolittaa alueellisesti ja sosiaalisesti reilulla tavalla. Olennaista on vähentää päästöjä, ei vaikeuttaa liikkumista. Jatkossa teillä liikutaan yhä enemmän kotimaisilla uusiutuvalla polttonesteillä, biokaasulla ja sähköautoilla. Pitkien etäisyyksien Suomessa tarvitaan jatkossakin omaa autoa ja tämä tunnistetaan tiekartassa, Ari Torniainen kertoo.
EtusivuAjankohtaistaUutisetJanne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi