Janne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Tariman tehtäviin kuuluu vaalitoiminnan koordinointi ja kampanjoinnin kehittäminen sekä media- ja mainostoimistoyhteistyö yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä jatkuu maakunta-, eduskunta- ja eurovaalien tukena toukokuuhun 2019 saakka.

Tarima siirtyy Keskustan puoluetoimistolle Keskustanuorten järjestösuunnittelija-tapahtumatuottajan tehtävistä. Aiemmin Tarima on työskennellyt myös Etelä- ja Itä-Savon keskustanuorten toiminnanjohtajana sekä Keskustan Itä-Savon piirin vt. toiminnanjohtajana. Koulutukseltaan Tarima on tradenomi (AMK) Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulusta.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJanne Tarima Keskustan vaalikoordinaattoriksi