Juha Pylväs: Laajamittainen maahantulo Suomeen estettävä

juha pylväs

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs:

Tapahtumat Puolan ja Valko-Venäjän rajalla ovat huolestuttavia. Tilanne on vakava.

Keskustan eduskuntaryhmä katsoo, että hallituksen on varauduttava estämään siirtolaisten laajamittainen maahantulo Suomeen.

Toimenpiteet on sovitettava yhteen maamme lakien ja kansainvälisten sopimusten kanssa. Ensisijaista tässä tilanteessa kuitenkin on varmistaa Suomen rajojen pitävyys ja suomalaisten turvallisuus.

Keskustan eduskuntaryhmä katsoo, että ennen muuta EU:n on nyt toimittava unionin ulkorajojen turvaamiseksi ja Valko-Venäjän ilmeisen, kaikin puolin tuomittavan hybridioperaation pysäyttämiseksi.

EU:n sisärajojen vapaa liikkuvuus perustuu siihen, että ulkorajat pitävät.

Keskustan Pakarinen: Black Fridayn kaltaiset kerskakulutuspäivät kuuluisivat historiaan
Keskusta suhtautuu kriittisesti ”Black Fridayn” kaltaisiin markkinointikampanjoihin, joiden perimmäinen tavoite on saada ihmiset ostamaan mahdollisimman paljon miettimättä todellisia tarpeitaan. Keskusta kannattaa kohtuullisempaa kulutusta, joka onnistuu mm. vaatimalla parempaa laatua tuotteilta, suosimalla aineettomia ja luovan talouden hyödykkeitä sekä tekemällä enemmän tuotteita Suomessa.
26.11.2021 / Uutiset
K-studion aiheena Apu lähellä ihmistä eli mitkä ovat soten lähipalvelujen toteuttamisen ratkaisut. Vieraina Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän toimitusjohtaja Marina Erhola.
25.11.2021 / K-Studio
Matti Vanhanen: Hybridivaikuttamisen edessä Suomen on oltava toimintakykyinen
Keskustan kanta on selvä. Meidän on huolehdittava siitä, että lainsäädäntömme on kunnossa erilaisten riskien hallitsemiseksi. Meillä on aina oltava itsellämme viimesijainen ratkaisuvalta, miten toimimme rajoillamme.
24.11.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Pylväs: Laajamittainen maahantulo Suomeen estettävä