Kansanedustaja Jari Leppä Keskustan ehdokas maa- ja metsätalousministeriksi

Leppä on vuodesta 2007 alkaen toiminut yhtäjaksoisesti eduskunnan maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtajana. Eduskuntaan Leppä valittiin ensimmäisen kerran vuonna 1999.

Puoluehallituksen, eduskuntaryhmän ja europarlamenttiryhmän yhteiskokous hyväksyi puheenjohtaja Sipilän esityksestä myös muutoksia Keskustan ministereiden vastuualueisiin.

Omistajaohjausasiat siirtyvät pääministeriltä elinkeinoministeri Mika Lintilälle. Energia-asiat puolestaan siirtyvät Lintilältä ympäristöministeri Kimmo Tiilikaiselle.

Tasavallan presidentti päättää nimityksestä viikon kuluttua perjantaina 5.5.2017.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKansanedustaja Jari Leppä Keskustan ehdokas maa- ja metsätalousministeriksi