Keskusta hakee kaupunkitoiminnalleen uutta vetäjää

Helsingin keskustasta ilmakuva päällä ihmishahmoja ja teksti kaupungissa on keskusta verkoston vetäjäksi?

Keskusta hakee kaupunkitoiminnalleen uusia kasvoja eli

Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjää

Luottamushenkilön tehtävänä on johtaa verkoston toimintaa, kun se mm. valmistelee yhteisiä kannanottoja, valmistautuu omalta osaltaan kuntavaaleihin sekä luo keskustalaista vaihtoehtoa suurissa kaupungeissa.

Edellytämme hakijalta
– kokemusta kaupunkipolitiikasta ja poliittisen toiminnan toteuttamisesta kaupunkiympäristössä
– kokemusta Keskustan järjestötoiminnasta ja sen kehittämisestä
– taitoa innostaa ja motivoida ihmisiä

Katsomme eduksi
– johtamiskokemuksen ja/tai -koulutuksen varsinkin verkostojen johtamisesta

Tarjoamme
– tärkeän roolin keskustalaisen kaupunkitarinan rakentamisessa
– kasvavan verkoston, jonka puitteita on mahdollista parantaa
– mahdollisuuden kehittää omaa johtajuutta

Vapaamuotoisessa hakemuksessa on tuotava esiin oma näkemys verkoston johtamisesta, sen keinoista ja sisällöistä. Hakemukset lähetetään vain sähköpostitse osoitteeseen matias.ollila@keskusta.fi toukokuun loppuun 31.5. mennessä.

Tehtävästä ei makseta palkkiota. Matkustamisesta aiheutuneet kulut korvataan puolueen matkustusohjesäännön mukaisesti.

Kaupungissa on Keskusta -verkosto on Suomen Keskustan kaupunkitoiminnan verkosto. Se keskittyy erityisesti viiden suuren kaupungin (Hki, Espoo, Tre, Vantaa ja Tku) kunnallisjärjestöjen toiminnan kehittämiseen ja kaupunkilaisjäsenten yhteisöllisyyden tukemiseen.

Verkoston toiminnanmuotoja ovat mm. sosiaalisen median ryhmäkeskustelu Kaupungissa on Keskusta -FB-ryhmässä, paikallisten resurssien rahoittaminen, koulutukset esim. viestinnästä sekä paikallisen vaikuttamisen tukeminen.

Verkostoa on johtanut Tampereen kaupunginvaltuutettu, kansanedustaja Jouni Ovaska, joka luopuu tehtävästä.

Lisätietoja antaa kaupunkitoiminnan koordinaattori,
poliittisen viestinnän suunnittelija Matias Ollila 040 745 6200

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee kaupunkitoiminnalleen uutta vetäjää