Keskusta hakee taloussihteeriä

Taloussihteerin tehtävässä vastaat itsenäisesti kokonaisvaltaisesti puolueen taloushallinnosta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi kuuluu myös sisar- ja piirijärjestöjemme kirjanpito ja tilinpäätökset sekä niissä opastaminen.

Odotamme sinulla olevan tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus sekä kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Katsomme eduksi Netvisorin käyttökokemuksen sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Työ edellyttää itsenäistä työskentelyä, paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 5.3.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen: rekry@keskusta.fi otsikoksi Taloussihteeri.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Merja Perälä puh 050 388 0030 / merja.perala@keskusta.fi

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee taloussihteeriä