Keskusta hakee taloussihteeriä

Taloussihteerin tehtävässä vastaat itsenäisesti kokonaisvaltaisesti puolueen taloushallinnosta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi kuuluu myös sisar- ja piirijärjestöjemme kirjanpito ja tilinpäätökset sekä niissä opastaminen.

Odotamme sinulla olevan tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus sekä kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Katsomme eduksi Netvisorin käyttökokemuksen sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Työ edellyttää itsenäistä työskentelyä, paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 5.3.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen: rekry@keskusta.fi otsikoksi Taloussihteeri.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Merja Perälä puh 050 388 0030 / merja.perala@keskusta.fi

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee taloussihteeriä