Keskusta hakee taloussihteeriä

Taloussihteerin tehtävässä vastaat itsenäisesti kokonaisvaltaisesti puolueen taloushallinnosta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi kuuluu myös sisar- ja piirijärjestöjemme kirjanpito ja tilinpäätökset sekä niissä opastaminen.

Odotamme sinulla olevan tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus sekä kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Katsomme eduksi Netvisorin käyttökokemuksen sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Työ edellyttää itsenäistä työskentelyä, paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 5.3.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen: rekry@keskusta.fi otsikoksi Taloussihteeri.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Merja Perälä puh 050 388 0030 / merja.perala@keskusta.fi

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee taloussihteeriä