Keskusta hakee taloussihteeriä

Taloussihteerin tehtävässä vastaat itsenäisesti kokonaisvaltaisesti puolueen taloushallinnosta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi kuuluu myös sisar- ja piirijärjestöjemme kirjanpito ja tilinpäätökset sekä niissä opastaminen.

Odotamme sinulla olevan tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus sekä kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Katsomme eduksi Netvisorin käyttökokemuksen sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Työ edellyttää itsenäistä työskentelyä, paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 5.3.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen: rekry@keskusta.fi otsikoksi Taloussihteeri.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Merja Perälä puh 050 388 0030 / merja.perala@keskusta.fi

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee taloussihteeriä