Keskusta hakee taloussihteeriä

Taloussihteerin tehtävässä vastaat itsenäisesti kokonaisvaltaisesti puolueen taloushallinnosta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi kuuluu myös sisar- ja piirijärjestöjemme kirjanpito ja tilinpäätökset sekä niissä opastaminen.

Odotamme sinulla olevan tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus sekä kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Katsomme eduksi Netvisorin käyttökokemuksen sekä järjestömaailman tuntemuksen.

Työ edellyttää itsenäistä työskentelyä, paineensietokykyä, järjestelmällisyyttä sekä huolellisuutta.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään 5.3.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen: rekry@keskusta.fi otsikoksi Taloussihteeri.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Merja Perälä puh 050 388 0030 / merja.perala@keskusta.fi

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee taloussihteeriä