Keskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta

Keskusta Uutiset

– Ihmisten tapaaminen on perinteisesti ollut meille erittäin tärkeää, ja myös tällä kertaa pyrimme kohtaamaan mahdollisimman monta ihmistä henkilökohtaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen kertoo.

– Yhteinen viestimme on, että jos nykymenoon halutaan muutos, ratkaisu on äänestää Keskustan ehdokasta. Olemme tehneet koko vaalikauden tärkeää valmistelutyötä jokaisella politiikan sektorilla, tavanneet eri alojen toimijoita ja kuulleet ihmisiä heitä koskettavista ongelmista. Esimerkkejä tästä ovat vaikkapa norminpurkutalkoomme sekä eduskuntaryhmän laaja selvitys eri toimialojen työllistämispotentiaalista.

– Ennakkoäänestyksen vilkas alku on rohkaisevaa. Uskon, että se on merkki siitä, että keskustan viesti muutoksen tarpeesta on saamassa nyt laajaa vastakaikua äänestäjien keskuudessa, Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Juha Sipilä kampanjoi perjantaina ja lauantaina Pohjois-Pohjanmaalla ja ensi viikolla muun muassa Helsingissä, Uudellamaalla ja Pirkanmaalla.

Antti Kurvinen: Väljempien vesien Suomeen - maaseudun tyhjeneminen ja kaupunkien tukkeutuminen ei ole luonnonlaki
Tulevaisuudessa jokaisen valtion asiantuntijatehtävässä työskentelevän pitää saada valita itse oma sijoituspaikkansa. Kaikki uudet tehtävät pitää täyttää paikkariippumattomasti. Jos tällaista Suomea haluaa, pitää äänestää Keskustaa. Kuntavaaleissa ja muissakin tulevissa vaaleissa.
Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen
Puoluevaltuusto valitsee syyskokouksensa aluksi puheenjohtajan ja kaksi varapuheenjohtajaa.
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan puoluevaltuustossa 28.11.2020
Olen valinnut puheenvuorooni kolme tulevaisuuden isoa asiaa. Keskustelun kautta pureskelemme tänään varmasti montaa muutakin politiikan ruisleipä-asiaa. Tänään puhun koko maan kehittämisestä ja monipaikkaisesta Suomesta sekä sivistyksestä. Ja tietenkin kunnista ja vaaleista. Katson lähelle ja katson kauemmas.
28.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta