Keskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta

Keskusta Uutiset

– Ihmisten tapaaminen on perinteisesti ollut meille erittäin tärkeää, ja myös tällä kertaa pyrimme kohtaamaan mahdollisimman monta ihmistä henkilökohtaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen kertoo.

– Yhteinen viestimme on, että jos nykymenoon halutaan muutos, ratkaisu on äänestää Keskustan ehdokasta. Olemme tehneet koko vaalikauden tärkeää valmistelutyötä jokaisella politiikan sektorilla, tavanneet eri alojen toimijoita ja kuulleet ihmisiä heitä koskettavista ongelmista. Esimerkkejä tästä ovat vaikkapa norminpurkutalkoomme sekä eduskuntaryhmän laaja selvitys eri toimialojen työllistämispotentiaalista.

– Ennakkoäänestyksen vilkas alku on rohkaisevaa. Uskon, että se on merkki siitä, että keskustan viesti muutoksen tarpeesta on saamassa nyt laajaa vastakaikua äänestäjien keskuudessa, Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Juha Sipilä kampanjoi perjantaina ja lauantaina Pohjois-Pohjanmaalla ja ensi viikolla muun muassa Helsingissä, Uudellamaalla ja Pirkanmaalla.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta