Keskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta

Keskusta Uutiset

– Ihmisten tapaaminen on perinteisesti ollut meille erittäin tärkeää, ja myös tällä kertaa pyrimme kohtaamaan mahdollisimman monta ihmistä henkilökohtaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen kertoo.

– Yhteinen viestimme on, että jos nykymenoon halutaan muutos, ratkaisu on äänestää Keskustan ehdokasta. Olemme tehneet koko vaalikauden tärkeää valmistelutyötä jokaisella politiikan sektorilla, tavanneet eri alojen toimijoita ja kuulleet ihmisiä heitä koskettavista ongelmista. Esimerkkejä tästä ovat vaikkapa norminpurkutalkoomme sekä eduskuntaryhmän laaja selvitys eri toimialojen työllistämispotentiaalista.

– Ennakkoäänestyksen vilkas alku on rohkaisevaa. Uskon, että se on merkki siitä, että keskustan viesti muutoksen tarpeesta on saamassa nyt laajaa vastakaikua äänestäjien keskuudessa, Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Juha Sipilä kampanjoi perjantaina ja lauantaina Pohjois-Pohjanmaalla ja ensi viikolla muun muassa Helsingissä, Uudellamaalla ja Pirkanmaalla.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta jalkautuu tekemään muutosta – 216 ehdokasta, 500 tilaisuutta