Tiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan

Keskusta Uutiset

– Nämä laskelmoidut puheet ovat tappiota pelkäävien päähallituspuolueiden viimeinen yritys kääntää ihmisten huomio pois siitä, mistä vaaleissa on kyse, Tiilikainen sanoo.

– Vaaleissa jokainen suomalainen ottaa kantaa siihen, jatkuuko vai muuttuuko meno Suomessa. Kokoomus ja SDP ovat nykyhallituksessa näyttönsä antaneet. Suomi ansaitsee parempaa. Siksi vaalien pääkysymys on se, mikä puolue on ykkönen.

– Jos haluaa muutosta ja Sipilän pääministeriksi, silloin on äänestettävä suoraan eikä mutkan kautta. Mitä vahvempi seuraavan pääministeripuolueen valtakirja on, sitä nopeammin Suomen suunta voidaan muuttaa, Tiilikainen painottaa.

– Hallituspohja ei ratkea vielä vaali-iltana. Vaalien jälkeen edessä on iso ja pitkä urakka Suomen kuntoon laittamiseksi työllä, yrittäjyydellä ja huolenpidolla. Siksi hallituspohjan ratkaisee se, mitkä puolueet ymmärtävät Suomen tarvitseman muutoksen suuruuden ja pystyvät luottamukselliseen yhteistyöhön.

Kurvinen ja Kärnä: Vapaaehtoinen alueellistaminen koko valtiohallintoon!
Puolustushallinnon päätös lisätä työntekijöiden etätyömahdollisuuksia on päänavaus valtion toimintojen uudenlaiselle alueellistamiselle, toteavat Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen kunta- ja aluetyöryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.
25.11.2020 / Uutiset
Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi
Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.
24.11.2020 / Uutiset
Saarikko: Puolustusministeriö näyttää suuntaa - etätyö ei jää vain koronailmiöksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko näkee puolustushallinnon kasvavat etätyömahdollisuudet suuntana, johon koko Suomen työelämää on vietävä.
24.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan