Tiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan

Keskusta Uutiset

– Nämä laskelmoidut puheet ovat tappiota pelkäävien päähallituspuolueiden viimeinen yritys kääntää ihmisten huomio pois siitä, mistä vaaleissa on kyse, Tiilikainen sanoo.

– Vaaleissa jokainen suomalainen ottaa kantaa siihen, jatkuuko vai muuttuuko meno Suomessa. Kokoomus ja SDP ovat nykyhallituksessa näyttönsä antaneet. Suomi ansaitsee parempaa. Siksi vaalien pääkysymys on se, mikä puolue on ykkönen.

– Jos haluaa muutosta ja Sipilän pääministeriksi, silloin on äänestettävä suoraan eikä mutkan kautta. Mitä vahvempi seuraavan pääministeripuolueen valtakirja on, sitä nopeammin Suomen suunta voidaan muuttaa, Tiilikainen painottaa.

– Hallituspohja ei ratkea vielä vaali-iltana. Vaalien jälkeen edessä on iso ja pitkä urakka Suomen kuntoon laittamiseksi työllä, yrittäjyydellä ja huolenpidolla. Siksi hallituspohjan ratkaisee se, mitkä puolueet ymmärtävät Suomen tarvitseman muutoksen suuruuden ja pystyvät luottamukselliseen yhteistyöhön.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan