Tiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan

Keskusta Uutiset

– Nämä laskelmoidut puheet ovat tappiota pelkäävien päähallituspuolueiden viimeinen yritys kääntää ihmisten huomio pois siitä, mistä vaaleissa on kyse, Tiilikainen sanoo.

– Vaaleissa jokainen suomalainen ottaa kantaa siihen, jatkuuko vai muuttuuko meno Suomessa. Kokoomus ja SDP ovat nykyhallituksessa näyttönsä antaneet. Suomi ansaitsee parempaa. Siksi vaalien pääkysymys on se, mikä puolue on ykkönen.

– Jos haluaa muutosta ja Sipilän pääministeriksi, silloin on äänestettävä suoraan eikä mutkan kautta. Mitä vahvempi seuraavan pääministeripuolueen valtakirja on, sitä nopeammin Suomen suunta voidaan muuttaa, Tiilikainen painottaa.

– Hallituspohja ei ratkea vielä vaali-iltana. Vaalien jälkeen edessä on iso ja pitkä urakka Suomen kuntoon laittamiseksi työllä, yrittäjyydellä ja huolenpidolla. Siksi hallituspohjan ratkaisee se, mitkä puolueet ymmärtävät Suomen tarvitseman muutoksen suuruuden ja pystyvät luottamukselliseen yhteistyöhön.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Vaalien ykkössija ratkaisee Suomen suunnan