Keskusta: Keskiolut pysyy kaupassa – alkoholihaittoihin silti puututtava

Keskusta Uutiset

– Julkisuudessa on syntynyt käsitys, että kyse olisi Keskustan kärkitavoitteesta eduskuntavaaleihin. Keino on löytynyt yksittäisenä toimenpiteenä Keskustan vuodelta 2013 olevasta taustalinjauksesta, jota on viime päivinä pidetty näkyvästi esillä. Kahden vuoden aikana saadun palautteen pohjalta tätä keinoa ei kuitenkaan nostettu viime syksynä vaaliohjelmaan.
– Alkoholihaittojen vähentämiseen on löydettävä muita vaikuttavia keinoja. Näistä toivomme rakentavaa keskustelua ja otamme mielellämme hyviä ehdotuksia vastaan. Kyseessä on yhteiskunnalle miljardiluokan kysymys, mittaamattomista inhimillisistä kärsimyksistä puhumattakaan.

Keskustan vaaliohjelma muodostuu viime viikonloppuna julkaistusta kakkarasta ja siitä johdetusta viidestä tavoitteesta Suomelle. Selvyyden vuoksi linkitykset vaalikauden aikana tehtyihin taustalinjauksiin on nyt poistettu Keskustan verkkosivuilta vaaliohjelman alaviitteestä.

Tule kuulolle - Annika Saarikon uuden keskusteluohjelman ensimmäisenä vieraana kirjailija Kari Hotakainen. Puhutaan maaseudusta, kaupungista, Suomesta ja elämästä.
3.12.2020 / K-Studio
Annika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma - avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon ensimmäinen "Annikan kanssa" nähdään huomisiltana Saarikon omalla facebook-kanavalla.
2.12.2020 / Uutiset
Kalli Keskustan ryhmäpuheenvuorossa: Koko Suomeen työpaikkoja, kestävää kasvua ja elämisen edellytyksiä
Keskustan ryhmäpuheenvuoron pitänyt kansanedustaja Eeva Kalli muistutti tänään, että koronan taklaamisen ohella meiltä vaaditaan myös kykyä nähdä pandemian yli. Koko Suomi on vietävä koronan jälkeiseen maailmaan entistä vahvempana ja entistä houkuttelevampana. On rakennettava tie sumusta valoon.
1.12.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta: Keskiolut pysyy kaupassa – alkoholihaittoihin silti puututtava