Oppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta

Keskusta Uutiset

Välikysymyksessä todetaan, että eduskuntaan on tuotu puutteellisesti valmisteltuja hankkeita. Niiden vuoksi koulutuksen järjestäjät, opettajat ja oppilaitokset eivät tiedä, mitä tulevina vuosina tapahtuu. Välikysymystekstissä peräänkuulutetaan ratkaisuja alhaalta ylöspäin ja yhteistyössä työelämän kanssa, jotta maahan syntyy työpaikkoja. Hallitukselta kysytään muun muassa, miksi se on toiminut ohjelmansa vastaisesti ja vaarantaa siten koulutuksen tasa-arvon.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta