Oppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta

Keskusta Uutiset

Välikysymyksessä todetaan, että eduskuntaan on tuotu puutteellisesti valmisteltuja hankkeita. Niiden vuoksi koulutuksen järjestäjät, opettajat ja oppilaitokset eivät tiedä, mitä tulevina vuosina tapahtuu. Välikysymystekstissä peräänkuulutetaan ratkaisuja alhaalta ylöspäin ja yhteistyössä työelämän kanssa, jotta maahan syntyy työpaikkoja. Hallitukselta kysytään muun muassa, miksi se on toiminut ohjelmansa vastaisesti ja vaarantaa siten koulutuksen tasa-arvon.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetOppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta