Oppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta

Keskusta Uutiset

Välikysymyksessä todetaan, että eduskuntaan on tuotu puutteellisesti valmisteltuja hankkeita. Niiden vuoksi koulutuksen järjestäjät, opettajat ja oppilaitokset eivät tiedä, mitä tulevina vuosina tapahtuu. Välikysymystekstissä peräänkuulutetaan ratkaisuja alhaalta ylöspäin ja yhteistyössä työelämän kanssa, jotta maahan syntyy työpaikkoja. Hallitukselta kysytään muun muassa, miksi se on toiminut ohjelmansa vastaisesti ja vaarantaa siten koulutuksen tasa-arvon.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOppositiolta välikysymys koulutuksen sekasorrosta