Keskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa

– Kuntavaaleissa päätetään suomalaisten lähi- ja peruspalvelujen tulevaisuudesta. Keskusta hakee jokaisessa kunnassa ihmisten tukea sille, että turvaamme uudistamalla tasa-arvoiset palvelut koko Suomessa jokaiselle suomalaiselle. Tekemättä ei voi enää jättää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Ovaska muistuttaa, että äärimmäisen tasaisessa vaalikamppailussa se puolue voittaa, joka tekee kovimman vaalityön ja jonka kannattajat äänestävät aktiivisimmin.

– Keskustan voima on sen laajassa kentässä. Kannustan kaikkia keskustalaisia tekemään vaalityötä viimeiseen tuntiin eli vaalihuoneistojen sulkeutumiseen saakka ja ennen kaikkea äänestämään Itä- ja Pohjois-Suomea myöten. Meillä on nyt aito mahdollisuus historialliseen kuntavaalivoittoon. Jokainen ääni on tärkeä ja vain annetuilla äänillä on väliä, Ovaska painottaa.

Tapahtumissa on mukana Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita ja kenttäväkeä. Kooste viikonlopun tapahtumista koko Suomessa muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/tulejuttelemaan

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kiertää viikonloppuna Helsingissä ja Uudellamaalla.

Puheenjohtaja Sipilä on perjantaina 7.4. tavattavissa Helsingissä klo 13.30 kauppakeskus Forumin Wayne’s Coffeessa, klo 14.45 Hakaniemen hallikahvilassa, klo 16 Espresso House Lauttiksessa (Lauttasaarentie 28) ja klo 17.30 kauppakeskus Columbuksen Ciao! Caffessa Vuosaaressa.

Lauantaina 8.4. Sipilä on tavattavissa klo 9.30 Porvoossa Lundin aukiolla, klo 11 Hyvinkäällä Prisman aulassa, klo 12.30 Vantaalla kauppakeskus Myyrmannissa, klo 13.30 Espoossa kauppakeskus Isossa Omenassa ja klo 14.30 kauppakeskus Lippulaivassa sekä klo 15.30 Kirkkonummella K-citymarketin aulassa.

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa