Keskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa

– Kuntavaaleissa päätetään suomalaisten lähi- ja peruspalvelujen tulevaisuudesta. Keskusta hakee jokaisessa kunnassa ihmisten tukea sille, että turvaamme uudistamalla tasa-arvoiset palvelut koko Suomessa jokaiselle suomalaiselle. Tekemättä ei voi enää jättää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Ovaska muistuttaa, että äärimmäisen tasaisessa vaalikamppailussa se puolue voittaa, joka tekee kovimman vaalityön ja jonka kannattajat äänestävät aktiivisimmin.

– Keskustan voima on sen laajassa kentässä. Kannustan kaikkia keskustalaisia tekemään vaalityötä viimeiseen tuntiin eli vaalihuoneistojen sulkeutumiseen saakka ja ennen kaikkea äänestämään Itä- ja Pohjois-Suomea myöten. Meillä on nyt aito mahdollisuus historialliseen kuntavaalivoittoon. Jokainen ääni on tärkeä ja vain annetuilla äänillä on väliä, Ovaska painottaa.

Tapahtumissa on mukana Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita ja kenttäväkeä. Kooste viikonlopun tapahtumista koko Suomessa muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/tulejuttelemaan

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kiertää viikonloppuna Helsingissä ja Uudellamaalla.

Puheenjohtaja Sipilä on perjantaina 7.4. tavattavissa Helsingissä klo 13.30 kauppakeskus Forumin Wayne’s Coffeessa, klo 14.45 Hakaniemen hallikahvilassa, klo 16 Espresso House Lauttiksessa (Lauttasaarentie 28) ja klo 17.30 kauppakeskus Columbuksen Ciao! Caffessa Vuosaaressa.

Lauantaina 8.4. Sipilä on tavattavissa klo 9.30 Porvoossa Lundin aukiolla, klo 11 Hyvinkäällä Prisman aulassa, klo 12.30 Vantaalla kauppakeskus Myyrmannissa, klo 13.30 Espoossa kauppakeskus Isossa Omenassa ja klo 14.30 kauppakeskus Lippulaivassa sekä klo 15.30 Kirkkonummella K-citymarketin aulassa.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa