Keskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa

– Kuntavaaleissa päätetään suomalaisten lähi- ja peruspalvelujen tulevaisuudesta. Keskusta hakee jokaisessa kunnassa ihmisten tukea sille, että turvaamme uudistamalla tasa-arvoiset palvelut koko Suomessa jokaiselle suomalaiselle. Tekemättä ei voi enää jättää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Ovaska muistuttaa, että äärimmäisen tasaisessa vaalikamppailussa se puolue voittaa, joka tekee kovimman vaalityön ja jonka kannattajat äänestävät aktiivisimmin.

– Keskustan voima on sen laajassa kentässä. Kannustan kaikkia keskustalaisia tekemään vaalityötä viimeiseen tuntiin eli vaalihuoneistojen sulkeutumiseen saakka ja ennen kaikkea äänestämään Itä- ja Pohjois-Suomea myöten. Meillä on nyt aito mahdollisuus historialliseen kuntavaalivoittoon. Jokainen ääni on tärkeä ja vain annetuilla äänillä on väliä, Ovaska painottaa.

Tapahtumissa on mukana Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita ja kenttäväkeä. Kooste viikonlopun tapahtumista koko Suomessa muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/tulejuttelemaan

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kiertää viikonloppuna Helsingissä ja Uudellamaalla.

Puheenjohtaja Sipilä on perjantaina 7.4. tavattavissa Helsingissä klo 13.30 kauppakeskus Forumin Wayne’s Coffeessa, klo 14.45 Hakaniemen hallikahvilassa, klo 16 Espresso House Lauttiksessa (Lauttasaarentie 28) ja klo 17.30 kauppakeskus Columbuksen Ciao! Caffessa Vuosaaressa.

Lauantaina 8.4. Sipilä on tavattavissa klo 9.30 Porvoossa Lundin aukiolla, klo 11 Hyvinkäällä Prisman aulassa, klo 12.30 Vantaalla kauppakeskus Myyrmannissa, klo 13.30 Espoossa kauppakeskus Isossa Omenassa ja klo 14.30 kauppakeskus Lippulaivassa sekä klo 15.30 Kirkkonummella K-citymarketin aulassa.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa