Keskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa

– Kuntavaaleissa päätetään suomalaisten lähi- ja peruspalvelujen tulevaisuudesta. Keskusta hakee jokaisessa kunnassa ihmisten tukea sille, että turvaamme uudistamalla tasa-arvoiset palvelut koko Suomessa jokaiselle suomalaiselle. Tekemättä ei voi enää jättää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Ovaska muistuttaa, että äärimmäisen tasaisessa vaalikamppailussa se puolue voittaa, joka tekee kovimman vaalityön ja jonka kannattajat äänestävät aktiivisimmin.

– Keskustan voima on sen laajassa kentässä. Kannustan kaikkia keskustalaisia tekemään vaalityötä viimeiseen tuntiin eli vaalihuoneistojen sulkeutumiseen saakka ja ennen kaikkea äänestämään Itä- ja Pohjois-Suomea myöten. Meillä on nyt aito mahdollisuus historialliseen kuntavaalivoittoon. Jokainen ääni on tärkeä ja vain annetuilla äänillä on väliä, Ovaska painottaa.

Tapahtumissa on mukana Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita ja kenttäväkeä. Kooste viikonlopun tapahtumista koko Suomessa muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/tulejuttelemaan

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kiertää viikonloppuna Helsingissä ja Uudellamaalla.

Puheenjohtaja Sipilä on perjantaina 7.4. tavattavissa Helsingissä klo 13.30 kauppakeskus Forumin Wayne’s Coffeessa, klo 14.45 Hakaniemen hallikahvilassa, klo 16 Espresso House Lauttiksessa (Lauttasaarentie 28) ja klo 17.30 kauppakeskus Columbuksen Ciao! Caffessa Vuosaaressa.

Lauantaina 8.4. Sipilä on tavattavissa klo 9.30 Porvoossa Lundin aukiolla, klo 11 Hyvinkäällä Prisman aulassa, klo 12.30 Vantaalla kauppakeskus Myyrmannissa, klo 13.30 Espoossa kauppakeskus Isossa Omenassa ja klo 14.30 kauppakeskus Lippulaivassa sekä klo 15.30 Kirkkonummella K-citymarketin aulassa.

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa