Keskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa

– Kuntavaaleissa päätetään suomalaisten lähi- ja peruspalvelujen tulevaisuudesta. Keskusta hakee jokaisessa kunnassa ihmisten tukea sille, että turvaamme uudistamalla tasa-arvoiset palvelut koko Suomessa jokaiselle suomalaiselle. Tekemättä ei voi enää jättää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Ovaska muistuttaa, että äärimmäisen tasaisessa vaalikamppailussa se puolue voittaa, joka tekee kovimman vaalityön ja jonka kannattajat äänestävät aktiivisimmin.

– Keskustan voima on sen laajassa kentässä. Kannustan kaikkia keskustalaisia tekemään vaalityötä viimeiseen tuntiin eli vaalihuoneistojen sulkeutumiseen saakka ja ennen kaikkea äänestämään Itä- ja Pohjois-Suomea myöten. Meillä on nyt aito mahdollisuus historialliseen kuntavaalivoittoon. Jokainen ääni on tärkeä ja vain annetuilla äänillä on väliä, Ovaska painottaa.

Tapahtumissa on mukana Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita ja kenttäväkeä. Kooste viikonlopun tapahtumista koko Suomessa muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/tulejuttelemaan

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kiertää viikonloppuna Helsingissä ja Uudellamaalla.

Puheenjohtaja Sipilä on perjantaina 7.4. tavattavissa Helsingissä klo 13.30 kauppakeskus Forumin Wayne’s Coffeessa, klo 14.45 Hakaniemen hallikahvilassa, klo 16 Espresso House Lauttiksessa (Lauttasaarentie 28) ja klo 17.30 kauppakeskus Columbuksen Ciao! Caffessa Vuosaaressa.

Lauantaina 8.4. Sipilä on tavattavissa klo 9.30 Porvoossa Lundin aukiolla, klo 11 Hyvinkäällä Prisman aulassa, klo 12.30 Vantaalla kauppakeskus Myyrmannissa, klo 13.30 Espoossa kauppakeskus Isossa Omenassa ja klo 14.30 kauppakeskus Lippulaivassa sekä klo 15.30 Kirkkonummella K-citymarketin aulassa.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta liikkeellä 7. – 9.4. noin 400 tapahtumassa koko Suomessa