Keskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa

– Kuntavaaleissa on kyse ennen kaikkea nuorten tulevaisuuden kannalta keskeisistä asioista kuten koulutuksesta, terveydenhoidosta ja työpaikoista. On tärkeää, että eri-ikäiset suomalaiset saavat selvän käsityksen vaalien päävaihtoehdoista ja että mahdollisimman moni käy äänestämässä. Tätä haluamme osaltamme edistää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

– Puolueiden on tärkeää tuoda esiin vaihtoehtonsa eri-ikäisiä ihmisiä kiinnostavassa muodossa ja oikeassa paikassa. Ajassa elävän ja ennen kaikkea tulevaisuutta rakentavan puolueen on oltava siellä, missä ihmisetkin ovat.

Keskustaa voi seurata Snapchatissa tunnuksella Keskusta. Ensimmäiset keskustasnäpit tehdään Keskustan kuntavaaliristeilyltä, joka järjestetään Viking Linen m/s Gabriellalla tulevana viikonloppuna lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa