Keskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa

– Kuntavaaleissa on kyse ennen kaikkea nuorten tulevaisuuden kannalta keskeisistä asioista kuten koulutuksesta, terveydenhoidosta ja työpaikoista. On tärkeää, että eri-ikäiset suomalaiset saavat selvän käsityksen vaalien päävaihtoehdoista ja että mahdollisimman moni käy äänestämässä. Tätä haluamme osaltamme edistää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

– Puolueiden on tärkeää tuoda esiin vaihtoehtonsa eri-ikäisiä ihmisiä kiinnostavassa muodossa ja oikeassa paikassa. Ajassa elävän ja ennen kaikkea tulevaisuutta rakentavan puolueen on oltava siellä, missä ihmisetkin ovat.

Keskustaa voi seurata Snapchatissa tunnuksella Keskusta. Ensimmäiset keskustasnäpit tehdään Keskustan kuntavaaliristeilyltä, joka järjestetään Viking Linen m/s Gabriellalla tulevana viikonloppuna lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa