Keskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa

– Kuntavaaleissa on kyse ennen kaikkea nuorten tulevaisuuden kannalta keskeisistä asioista kuten koulutuksesta, terveydenhoidosta ja työpaikoista. On tärkeää, että eri-ikäiset suomalaiset saavat selvän käsityksen vaalien päävaihtoehdoista ja että mahdollisimman moni käy äänestämässä. Tätä haluamme osaltamme edistää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

– Puolueiden on tärkeää tuoda esiin vaihtoehtonsa eri-ikäisiä ihmisiä kiinnostavassa muodossa ja oikeassa paikassa. Ajassa elävän ja ennen kaikkea tulevaisuutta rakentavan puolueen on oltava siellä, missä ihmisetkin ovat.

Keskustaa voi seurata Snapchatissa tunnuksella Keskusta. Ensimmäiset keskustasnäpit tehdään Keskustan kuntavaaliristeilyltä, joka järjestetään Viking Linen m/s Gabriellalla tulevana viikonloppuna lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa