Keskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa

– Kuntavaaleissa on kyse ennen kaikkea nuorten tulevaisuuden kannalta keskeisistä asioista kuten koulutuksesta, terveydenhoidosta ja työpaikoista. On tärkeää, että eri-ikäiset suomalaiset saavat selvän käsityksen vaalien päävaihtoehdoista ja että mahdollisimman moni käy äänestämässä. Tätä haluamme osaltamme edistää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

– Puolueiden on tärkeää tuoda esiin vaihtoehtonsa eri-ikäisiä ihmisiä kiinnostavassa muodossa ja oikeassa paikassa. Ajassa elävän ja ennen kaikkea tulevaisuutta rakentavan puolueen on oltava siellä, missä ihmisetkin ovat.

Keskustaa voi seurata Snapchatissa tunnuksella Keskusta. Ensimmäiset keskustasnäpit tehdään Keskustan kuntavaaliristeilyltä, joka järjestetään Viking Linen m/s Gabriellalla tulevana viikonloppuna lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta näkyy ja kuuluu myös Snapchatissa