Keskusta on mukana SuomiAreenassa

Keskusta on vahvasti mukana SuomiAreenassa myös tänäkin vuonna! Löydät meidät koko viikon ajan Puolueet yhdessä -teltalta ja keskustalaisia on runsaasti mukana erilaisissa keskusteluissa.

Keskustan päivä on tiistaina 17.7., jolloin käydään mielenkiintoinen ministeritentti keskustalaistenministerien kanssa ja kuullaan puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe. Tentissä yleisö kysyy, ministerit vastaavat – tervetuloa paikalle!

Keskustalaista ohjelmaa mm.
Ma 16.7.
Klo 13-14 Yrittäjien työssä jaksaminen, mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä ja perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko, Eetunaukion lava
Klo 13.40-14 torivartti: Maakuntalaulut raikaavat yhteislauluna, MTV-lava

Ti 17.7.
Klo 11.30-12.30 Ministeritentti, Purje-lava
Klo 12-15 Ministeritentin jatkot nuorkeskustan järjestämänä, Opiskelijatalo Saikulla
Klo 16-17 puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe, MTV-lava
Klo 18-19.30 Puheenjohtajatentti, MTV-lava

Ke 18.7.
Klo 10-11 Siirretään kesälomat – hyvä, paha vai ruma idea? Mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä, Eetunaukion lava
Klo 14.30 -15.30 Puolueet yhdessä: Tasa-arvotyö, mukana Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviainen, MTV-lava

To 19.7.
Klo 14-16.30 SuomiAreenan jalkapalloturnaus, Herranlahden kenttä, mukana mm. Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen
Klo 14.30-15.30 Puolueet yhdessä: Nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla, mukana Keskustanuorten puheenjohtaja Suvi Mäkeläinen, MTV-lava

Pe 20.7.
Klo 11.30-12.30 Puhutaan puolustuksesta – pakollinen EU-debatti, mukana mm. Keskustan entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, Puuvillan kauppakeskus
Klo 14.40-15 Torivartti: EU-Myytinmurtajat lavalla, mukana mm. Keskusta MEP Elsi Katainen ja entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, MTV-lava

Lisää SuomiAreena-ohjelmaa löydät osoitteesta www.suomiareena.fi

Nähdään Porissa!

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta on mukana SuomiAreenassa