Keskusta on mukana SuomiAreenassa

Keskusta on vahvasti mukana SuomiAreenassa myös tänäkin vuonna! Löydät meidät koko viikon ajan Puolueet yhdessä -teltalta ja keskustalaisia on runsaasti mukana erilaisissa keskusteluissa.

Keskustan päivä on tiistaina 17.7., jolloin käydään mielenkiintoinen ministeritentti keskustalaistenministerien kanssa ja kuullaan puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe. Tentissä yleisö kysyy, ministerit vastaavat – tervetuloa paikalle!

Keskustalaista ohjelmaa mm.
Ma 16.7.
Klo 13-14 Yrittäjien työssä jaksaminen, mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä ja perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko, Eetunaukion lava
Klo 13.40-14 torivartti: Maakuntalaulut raikaavat yhteislauluna, MTV-lava

Ti 17.7.
Klo 11.30-12.30 Ministeritentti, Purje-lava
Klo 12-15 Ministeritentin jatkot nuorkeskustan järjestämänä, Opiskelijatalo Saikulla
Klo 16-17 puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe, MTV-lava
Klo 18-19.30 Puheenjohtajatentti, MTV-lava

Ke 18.7.
Klo 10-11 Siirretään kesälomat – hyvä, paha vai ruma idea? Mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä, Eetunaukion lava
Klo 14.30 -15.30 Puolueet yhdessä: Tasa-arvotyö, mukana Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviainen, MTV-lava

To 19.7.
Klo 14-16.30 SuomiAreenan jalkapalloturnaus, Herranlahden kenttä, mukana mm. Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen
Klo 14.30-15.30 Puolueet yhdessä: Nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla, mukana Keskustanuorten puheenjohtaja Suvi Mäkeläinen, MTV-lava

Pe 20.7.
Klo 11.30-12.30 Puhutaan puolustuksesta – pakollinen EU-debatti, mukana mm. Keskustan entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, Puuvillan kauppakeskus
Klo 14.40-15 Torivartti: EU-Myytinmurtajat lavalla, mukana mm. Keskusta MEP Elsi Katainen ja entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, MTV-lava

Lisää SuomiAreena-ohjelmaa löydät osoitteesta www.suomiareena.fi

Nähdään Porissa!

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta on mukana SuomiAreenassa