Keskusta on mukana SuomiAreenassa

Keskusta on vahvasti mukana SuomiAreenassa myös tänäkin vuonna! Löydät meidät koko viikon ajan Puolueet yhdessä -teltalta ja keskustalaisia on runsaasti mukana erilaisissa keskusteluissa.

Keskustan päivä on tiistaina 17.7., jolloin käydään mielenkiintoinen ministeritentti keskustalaistenministerien kanssa ja kuullaan puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe. Tentissä yleisö kysyy, ministerit vastaavat – tervetuloa paikalle!

Keskustalaista ohjelmaa mm.
Ma 16.7.
Klo 13-14 Yrittäjien työssä jaksaminen, mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä ja perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko, Eetunaukion lava
Klo 13.40-14 torivartti: Maakuntalaulut raikaavat yhteislauluna, MTV-lava

Ti 17.7.
Klo 11.30-12.30 Ministeritentti, Purje-lava
Klo 12-15 Ministeritentin jatkot nuorkeskustan järjestämänä, Opiskelijatalo Saikulla
Klo 16-17 puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe, MTV-lava
Klo 18-19.30 Puheenjohtajatentti, MTV-lava

Ke 18.7.
Klo 10-11 Siirretään kesälomat – hyvä, paha vai ruma idea? Mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä, Eetunaukion lava
Klo 14.30 -15.30 Puolueet yhdessä: Tasa-arvotyö, mukana Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviainen, MTV-lava

To 19.7.
Klo 14-16.30 SuomiAreenan jalkapalloturnaus, Herranlahden kenttä, mukana mm. Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen
Klo 14.30-15.30 Puolueet yhdessä: Nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla, mukana Keskustanuorten puheenjohtaja Suvi Mäkeläinen, MTV-lava

Pe 20.7.
Klo 11.30-12.30 Puhutaan puolustuksesta – pakollinen EU-debatti, mukana mm. Keskustan entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, Puuvillan kauppakeskus
Klo 14.40-15 Torivartti: EU-Myytinmurtajat lavalla, mukana mm. Keskusta MEP Elsi Katainen ja entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, MTV-lava

Lisää SuomiAreena-ohjelmaa löydät osoitteesta www.suomiareena.fi

Nähdään Porissa!

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta on mukana SuomiAreenassa