Keskusta on mukana SuomiAreenassa

Keskusta on vahvasti mukana SuomiAreenassa myös tänäkin vuonna! Löydät meidät koko viikon ajan Puolueet yhdessä -teltalta ja keskustalaisia on runsaasti mukana erilaisissa keskusteluissa.

Keskustan päivä on tiistaina 17.7., jolloin käydään mielenkiintoinen ministeritentti keskustalaistenministerien kanssa ja kuullaan puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe. Tentissä yleisö kysyy, ministerit vastaavat – tervetuloa paikalle!

Keskustalaista ohjelmaa mm.
Ma 16.7.
Klo 13-14 Yrittäjien työssä jaksaminen, mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä ja perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko, Eetunaukion lava
Klo 13.40-14 torivartti: Maakuntalaulut raikaavat yhteislauluna, MTV-lava

Ti 17.7.
Klo 11.30-12.30 Ministeritentti, Purje-lava
Klo 12-15 Ministeritentin jatkot nuorkeskustan järjestämänä, Opiskelijatalo Saikulla
Klo 16-17 puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe, MTV-lava
Klo 18-19.30 Puheenjohtajatentti, MTV-lava

Ke 18.7.
Klo 10-11 Siirretään kesälomat – hyvä, paha vai ruma idea? Mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä, Eetunaukion lava
Klo 14.30 -15.30 Puolueet yhdessä: Tasa-arvotyö, mukana Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviainen, MTV-lava

To 19.7.
Klo 14-16.30 SuomiAreenan jalkapalloturnaus, Herranlahden kenttä, mukana mm. Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen
Klo 14.30-15.30 Puolueet yhdessä: Nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla, mukana Keskustanuorten puheenjohtaja Suvi Mäkeläinen, MTV-lava

Pe 20.7.
Klo 11.30-12.30 Puhutaan puolustuksesta – pakollinen EU-debatti, mukana mm. Keskustan entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, Puuvillan kauppakeskus
Klo 14.40-15 Torivartti: EU-Myytinmurtajat lavalla, mukana mm. Keskusta MEP Elsi Katainen ja entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, MTV-lava

Lisää SuomiAreena-ohjelmaa löydät osoitteesta www.suomiareena.fi

Nähdään Porissa!

Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kalli: Luontoa pitää suojella – omaisuuden suoja pitää turvata ja kustannukset jakaa oikeudenmukaisesti
Luonnon tilan parantaminen on yhteinen asia, ja siihen tarvitaan jokaista. Ihmisten omaisuuden suojan pitää kuitenkin toteutua kaikissa oloissa. Luonnonsuojelun kustannusten tulee jakaantua oikeudenmukaisesti. Hallituksen esityksessä näin ei ollut ja osa omaisuuden suojaa heikentävistä ja kustannuksia epäoikeudenmukaisesti kohdentavista seurauksista kävi ilmi vasta eduskuntakäsittelyn aikana.
29.11.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan puoluevaltuusto vaatii järkeä ennallistamisasetukseen
EU:n luonnonvarapolitiikkaan tarvitaan järkeä ja kokonaiskestävyyttä. EU:ssa esitetty uusi ennallistamisasetus on suomalaiselle veronmaksajalle äärettömän kallis, huonosti valmisteltu ja epäoikeudenmukainen.
27.11.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta on mukana SuomiAreenassa