Keskusta on mukana SuomiAreenassa

Keskusta on vahvasti mukana SuomiAreenassa myös tänäkin vuonna! Löydät meidät koko viikon ajan Puolueet yhdessä -teltalta ja keskustalaisia on runsaasti mukana erilaisissa keskusteluissa.

Keskustan päivä on tiistaina 17.7., jolloin käydään mielenkiintoinen ministeritentti keskustalaistenministerien kanssa ja kuullaan puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe. Tentissä yleisö kysyy, ministerit vastaavat – tervetuloa paikalle!

Keskustalaista ohjelmaa mm.
Ma 16.7.
Klo 13-14 Yrittäjien työssä jaksaminen, mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä ja perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikko, Eetunaukion lava
Klo 13.40-14 torivartti: Maakuntalaulut raikaavat yhteislauluna, MTV-lava

Ti 17.7.
Klo 11.30-12.30 Ministeritentti, Purje-lava
Klo 12-15 Ministeritentin jatkot nuorkeskustan järjestämänä, Opiskelijatalo Saikulla
Klo 16-17 puheenjohtaja Juha Sipilän arvopuhe, MTV-lava
Klo 18-19.30 Puheenjohtajatentti, MTV-lava

Ke 18.7.
Klo 10-11 Siirretään kesälomat – hyvä, paha vai ruma idea? Mukana mm. elinkeinoministeri Mika Lintilä, Eetunaukion lava
Klo 14.30 -15.30 Puolueet yhdessä: Tasa-arvotyö, mukana Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviainen, MTV-lava

To 19.7.
Klo 14-16.30 SuomiAreenan jalkapalloturnaus, Herranlahden kenttä, mukana mm. Mika Lintilä ja Antti Kaikkonen
Klo 14.30-15.30 Puolueet yhdessä: Nuorisoliittojen puheenjohtajat lavalla, mukana Keskustanuorten puheenjohtaja Suvi Mäkeläinen, MTV-lava

Pe 20.7.
Klo 11.30-12.30 Puhutaan puolustuksesta – pakollinen EU-debatti, mukana mm. Keskustan entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, Puuvillan kauppakeskus
Klo 14.40-15 Torivartti: EU-Myytinmurtajat lavalla, mukana mm. Keskusta MEP Elsi Katainen ja entinen puoluesihteeri, Eurooppalaisen Suomen puheenjohtaja Jouni Ovaska, MTV-lava

Lisää SuomiAreena-ohjelmaa löydät osoitteesta www.suomiareena.fi

Nähdään Porissa!

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta on mukana SuomiAreenassa