Siirry sisältöön

Talouspoliittinen asiantuntija avustaa valtionvarainvaliokunnan, talousvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan keskustalaisia valiokuntaryhmiä. Hän laatii tausta-aineistoa salikeskustelua varten koko ryhmän käyttöön, kirjoittaa muistioita, poliittisia linjauksia ja ryhmäpuheita. Lisäksi hän seuraa talouspoliittista keskustelua.

Hakijalta edellytetään työn vaatimukset täyttävää koulutusta, keskustalaista näkemystä, hyvää kirjallista ilmaisutaitoa sekä eduskuntatyön ja talouspolitiikan tuntemusta.
Palkka määräytyy työkokemuksen ja koulutuksen perusteella.

Vapaamuotoinen hakemus tulee lähettää sähköpostilla pe 10.08.2018 mennessä osoitteeseen seija.turtiainen@eduskunta.fi
Viestin aiheeksi tulee merkitä talouspoliittisen asiantuntijan toimi.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTyöpaikkoja avoinna: Talouspoliittisen asiantuntijan toimi ajalle 1.9.2018 – 30.06.2019