Keskustalla yli 6500 ehdokasta

Keskusta heroapila

Keskustan ehdokasmäärä kesäkuun kuntavaaleissa nousee yli 6500. Ensimmäisessä vaiheessa jätettyjen listojen mukaan puolueen ehdokasmäärä on 6514. Huomionarvoista se, että vaalien siirryttyä kesäkuulle, listoja voi täydentää vielä aina 4.5 saakka.

Nuoria, alle 30-vuotiaita ehdokkaita Keskustalla on noin 600 eli 9 prosenttia kaikista nyt ehdolle asettuneista.

Yhteensä Keskustalla on ehdokkaita tässä vaiheessa 281 kunnassa.

-Keskustaväki on tehnyt upeaa työtä ympäri Suomen. Monessa kunnassa asetetut tavoitteet on jo saavutettu ja jopa ylitetty. Pidän myös kaikista puolueista suurinta ehdokasmäärää osoituksena siitä, että Keskustalla on koko Suomen mittakaavassa edelleen vahvin kenttäorganisaatio, sanoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

-Kesän vaaleihin on siis kolmisen kuukautta ja lähdemme tietenkin siitä, että toukokuussa listamme näistä lukemista vielä täydentyvät ja kasvavat, päättää Pirkkalainen.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalla yli 6500 ehdokasta