Keskustalla yli 6500 ehdokasta

Keskusta heroapila

Keskustan ehdokasmäärä kesäkuun kuntavaaleissa nousee yli 6500. Ensimmäisessä vaiheessa jätettyjen listojen mukaan puolueen ehdokasmäärä on 6514. Huomionarvoista se, että vaalien siirryttyä kesäkuulle, listoja voi täydentää vielä aina 4.5 saakka.

Nuoria, alle 30-vuotiaita ehdokkaita Keskustalla on noin 600 eli 9 prosenttia kaikista nyt ehdolle asettuneista.

Yhteensä Keskustalla on ehdokkaita tässä vaiheessa 281 kunnassa.

-Keskustaväki on tehnyt upeaa työtä ympäri Suomen. Monessa kunnassa asetetut tavoitteet on jo saavutettu ja jopa ylitetty. Pidän myös kaikista puolueista suurinta ehdokasmäärää osoituksena siitä, että Keskustalla on koko Suomen mittakaavassa edelleen vahvin kenttäorganisaatio, sanoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

-Kesän vaaleihin on siis kolmisen kuukautta ja lähdemme tietenkin siitä, että toukokuussa listamme näistä lukemista vielä täydentyvät ja kasvavat, päättää Pirkkalainen.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalla yli 6500 ehdokasta