Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen hallitustilanteesta

Keskustan eduskuntaryhmälle tärkeintä tässä tilanteessa on huolehtia maan asioiden vakaasta hoidosta. On ylläpidettävä aikaansaatua myönteistä talous- ja työllisyyskehitystä. On myös pidettävä huolta sosiaali- ja terveyspalvelu- sekä maakuntauudistuksen viemisestä maaliin ihmisten palvelujen turvaamiseksi.

Tavoitteena on muodostaa Suomeen mahdollisimman nopeasti uusi, toimintakykyinen hallitus. Keskustan eduskuntaryhmä arvioi tilannetta kokouksessaan vielä tänä iltana.

Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Juha Sipilä ilmoitti klo 14 jälkeen, että edellytyksiä jatkaa hallitusyhteistyötä ei ole:

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen hallitustilanteesta