Keskuksen sijainnille Kuopiossa on edelleen kestävät perusteet ja keskuksella on osaltaan tärkeä merkitys laajemmin Pohjois-Savon ja koko Itä-Suomen elinvoimalle.
Tällaisia ratkaisuja ei voida tehdä vain esimerkiksi sisäministeriön tai muiden ministeriöiden virkamiesten mielihalujen mukaan. Asia on vietävä alueellistamisen koordinaatioryhmän huolelliseen käsittelyyn ja sen jälkeen poliittiseen päätöksentekoon.

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan pohjoissavolaiset kansanedustajat: Kriisinhallintakeskus pidettävä Kuopiossa