Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja vaihtuu

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Juha Pylväs luopuu eduskuntaryhmän puheenjohtajan tehtävästä.

Pylväs kertoo ratkaisustaan ja sen perusteluista Facebook-sivullaan https://www.facebook.com/juhap2015.

Uusi puheenjohtaja valitaan eduskuntaryhmän ryhmäkokouksessa torstaina 15.9.

Tuolloin valitaan myös Keskustan eduskuntaryhmän ehdokas eduskunnan ympäristövaliokunnan uudeksi puheenjohtajaksi.

Ympäristövaliokunnan nykyinen puheenjohtaja, kansanedustaja Juha Sipilä luopuu tehtävästä.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja vaihtuu