Keskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018

Kaikille muille kaupungeille avoimessa haussa jaettiin järjestö- ja kaupunkitoiminnan kehittämiseen rahoitusta nyt kolmannen kerran. Rahoituksen saamiseksi oli esitettävä hakemus uuteen toimintaan, toimintatapojen kehittämiseen tai kokeiluun. Kaikkia hakemuksia ei valitettavasti voitu rahoituksen rajallisuuden takia tukea. Hyväksytyiksi tulivat ne ideat, joissa korostui uutuusarvo ja innostusta lisäävä ratkaisukeskeisyys.

Seuraavan kerran kaupunkitoiminnan kehittämisrahaa jaetaan alkuvuodesta. Keskustan puoluevaltuusto vahvistaa puolueen budjetin vuodelle 2019 Turun kokouksessaan, minkä jälkeen tarkempi aikataulu vahvistuu ja hausta tiedotetaan erikseen.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018