Keskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018

Kaikille muille kaupungeille avoimessa haussa jaettiin järjestö- ja kaupunkitoiminnan kehittämiseen rahoitusta nyt kolmannen kerran. Rahoituksen saamiseksi oli esitettävä hakemus uuteen toimintaan, toimintatapojen kehittämiseen tai kokeiluun. Kaikkia hakemuksia ei valitettavasti voitu rahoituksen rajallisuuden takia tukea. Hyväksytyiksi tulivat ne ideat, joissa korostui uutuusarvo ja innostusta lisäävä ratkaisukeskeisyys.

Seuraavan kerran kaupunkitoiminnan kehittämisrahaa jaetaan alkuvuodesta. Keskustan puoluevaltuusto vahvistaa puolueen budjetin vuodelle 2019 Turun kokouksessaan, minkä jälkeen tarkempi aikataulu vahvistuu ja hausta tiedotetaan erikseen.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018