Keskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018

Kaikille muille kaupungeille avoimessa haussa jaettiin järjestö- ja kaupunkitoiminnan kehittämiseen rahoitusta nyt kolmannen kerran. Rahoituksen saamiseksi oli esitettävä hakemus uuteen toimintaan, toimintatapojen kehittämiseen tai kokeiluun. Kaikkia hakemuksia ei valitettavasti voitu rahoituksen rajallisuuden takia tukea. Hyväksytyiksi tulivat ne ideat, joissa korostui uutuusarvo ja innostusta lisäävä ratkaisukeskeisyys.

Seuraavan kerran kaupunkitoiminnan kehittämisrahaa jaetaan alkuvuodesta. Keskustan puoluevaltuusto vahvistaa puolueen budjetin vuodelle 2019 Turun kokouksessaan, minkä jälkeen tarkempi aikataulu vahvistuu ja hausta tiedotetaan erikseen.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kaupunkitoiminnan kehittämisrahat jaettu Puoluekokous2018