Keskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta

Keskusta aloittaa ensi viikon tiistaina 24.7. kesäsarjan somessa, jossa seurataan keskustalaisen Hanna Markkasen matkaa eurooppalaisilla rautateillä. Matkan aikana Markkanen pohtii eri sosiaalisen median kanavissa eurooppalaisuutta ja keskustalaista Eurooppa-politiikkaa.

Markkanen on syntynyt vuonna 1995.

-Minun ikäluokkani on ensimmäinen, joka on ollut syntymästään lähtien Euroopan kansalainen. Euroopan Unionilla on ollut valtava vaikutus siihen, minkälaisessa maailmassa minä olen kasvanut. Siksi on jännittävää lähteä tutkailemaan Eurooppaa rautateiltä käsin ja pohtimaan samalla sitä, miltä Eurooppa näyttää keskustalaisin silmin.

Markkasen matkaa voi seurata Keskustan sosiaalisen median kanavissa ensi tiistaista alkaen.

Markkanen on Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin varapuheenjohtaja, Kempeleen varavaltuutettu ja hallintotieteiden ylioppilas Lapin yliopistosta.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta