Keskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta

Keskusta aloittaa ensi viikon tiistaina 24.7. kesäsarjan somessa, jossa seurataan keskustalaisen Hanna Markkasen matkaa eurooppalaisilla rautateillä. Matkan aikana Markkanen pohtii eri sosiaalisen median kanavissa eurooppalaisuutta ja keskustalaista Eurooppa-politiikkaa.

Markkanen on syntynyt vuonna 1995.

-Minun ikäluokkani on ensimmäinen, joka on ollut syntymästään lähtien Euroopan kansalainen. Euroopan Unionilla on ollut valtava vaikutus siihen, minkälaisessa maailmassa minä olen kasvanut. Siksi on jännittävää lähteä tutkailemaan Eurooppaa rautateiltä käsin ja pohtimaan samalla sitä, miltä Eurooppa näyttää keskustalaisin silmin.

Markkasen matkaa voi seurata Keskustan sosiaalisen median kanavissa ensi tiistaista alkaen.

Markkanen on Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin varapuheenjohtaja, Kempeleen varavaltuutettu ja hallintotieteiden ylioppilas Lapin yliopistosta.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta