Keskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta

Keskusta aloittaa ensi viikon tiistaina 24.7. kesäsarjan somessa, jossa seurataan keskustalaisen Hanna Markkasen matkaa eurooppalaisilla rautateillä. Matkan aikana Markkanen pohtii eri sosiaalisen median kanavissa eurooppalaisuutta ja keskustalaista Eurooppa-politiikkaa.

Markkanen on syntynyt vuonna 1995.

-Minun ikäluokkani on ensimmäinen, joka on ollut syntymästään lähtien Euroopan kansalainen. Euroopan Unionilla on ollut valtava vaikutus siihen, minkälaisessa maailmassa minä olen kasvanut. Siksi on jännittävää lähteä tutkailemaan Eurooppaa rautateiltä käsin ja pohtimaan samalla sitä, miltä Eurooppa näyttää keskustalaisin silmin.

Markkasen matkaa voi seurata Keskustan sosiaalisen median kanavissa ensi tiistaista alkaen.

Markkanen on Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin varapuheenjohtaja, Kempeleen varavaltuutettu ja hallintotieteiden ylioppilas Lapin yliopistosta.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta