Keskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta

Keskusta aloittaa ensi viikon tiistaina 24.7. kesäsarjan somessa, jossa seurataan keskustalaisen Hanna Markkasen matkaa eurooppalaisilla rautateillä. Matkan aikana Markkanen pohtii eri sosiaalisen median kanavissa eurooppalaisuutta ja keskustalaista Eurooppa-politiikkaa.

Markkanen on syntynyt vuonna 1995.

-Minun ikäluokkani on ensimmäinen, joka on ollut syntymästään lähtien Euroopan kansalainen. Euroopan Unionilla on ollut valtava vaikutus siihen, minkälaisessa maailmassa minä olen kasvanut. Siksi on jännittävää lähteä tutkailemaan Eurooppaa rautateiltä käsin ja pohtimaan samalla sitä, miltä Eurooppa näyttää keskustalaisin silmin.

Markkasen matkaa voi seurata Keskustan sosiaalisen median kanavissa ensi tiistaista alkaen.

Markkanen on Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin varapuheenjohtaja, Kempeleen varavaltuutettu ja hallintotieteiden ylioppilas Lapin yliopistosta.

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kesäsarjassa puhutaan Eurooppa-politiikasta