Tule tapaamaan meitä Imatralla ja lähialueilla 13. ja 14.8!

Ma 13.8 klo 18.30-19.30 Ruokolahden S-market, Anu Vehviläinen ja Ari Torniainen

Ma 13.8 klo 18.30-19.30 K-market Niiva, Taipalsaari Antti Kaikkonen

Ti 14.8 klo 8-8.30 Kahvila Satunmakiat, Luumäki Ari Torniainen ja Riikka Pirkkalainen

Ti 14.8 klo 15.15-15.45 Konditoria Imartankoski, Imatra Kimmo Tiilikainen, Juha Rehula, Hanna Kosonen ja Ari Torniainen HUOM! paikka muuttunut!

Ti 14.8 klo 16-16.40 Lappeentien Teboil, Imatra Kimmo Tiilikainen ja Juha Rehula

Ti 14.8 klo 17-17.30 Imatran Neste, Imatra Kimmo Tiilikainen ja Juha Rehula

Ti 14.8 klo 16.30-17.30 Kansalaistori Lappeenranta Juha Sipilä, Anne Berner, Katri Kulmuni ja Riikka Pirkkalainen

Ti 14.8 klo 17-18 Iloisen Pässin Maalaispuoti, Parikkala Hanna Kosonen

Ti 14.8 klo 18-19 Keskustelutilaisuus kasvuyrittäjyydestä LUT:illa, Skinnarlankatu 34, sali 7343. Mukana keskustelussa Juha Sipilä, Ari Torniainen, Katri Kulmuni ja Riikka Pirkkalainen. Yhteistyössä Lappeenrannan yrittäjät ja Lappeenrannan yrityskiihdyttämö Green campus Open.

HUOM! Oikeudet ohjelmamuutoksiin pidetään! Mahdollisia lisäyksiä tulossa.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule tapaamaan meitä Imatralla ja lähialueilla 13. ja 14.8!