Pyörät pyörimään käyntiin!

Myös keskustan johto osallistuu aktiivisesti pyöräilykolmipäiväiseen, mukana puheenjohtaja Juha Sipilän lisäksi muun muassa keskustanaisten ja keskustanuorten puheenjohtajat. Pysähdysetapeilla voit vaihtaa ajatuksia myös kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kanssa.

Jos olet pyöräilytaitoinen ja haluat osallistua mukaan kivaan kesätapahtumaan, lähde ihmeessä matkaan vielä matkan varrelta. Reitin pituus on yhteensä 302 kilometriä, mutta mukana voi olla juuri itselleen sopivan pätkän. Kurkkaa tapahtuman tarkka aikataulu ja osallistumisohjeet täältä.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPyörät pyörimään käyntiin!