Pyörät pyörimään käyntiin!

Myös keskustan johto osallistuu aktiivisesti pyöräilykolmipäiväiseen, mukana puheenjohtaja Juha Sipilän lisäksi muun muassa keskustanaisten ja keskustanuorten puheenjohtajat. Pysähdysetapeilla voit vaihtaa ajatuksia myös kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kanssa.

Jos olet pyöräilytaitoinen ja haluat osallistua mukaan kivaan kesätapahtumaan, lähde ihmeessä matkaan vielä matkan varrelta. Reitin pituus on yhteensä 302 kilometriä, mutta mukana voi olla juuri itselleen sopivan pätkän. Kurkkaa tapahtuman tarkka aikataulu ja osallistumisohjeet täältä.

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPyörät pyörimään käyntiin!