Pyörät pyörimään käyntiin!

Myös keskustan johto osallistuu aktiivisesti pyöräilykolmipäiväiseen, mukana puheenjohtaja Juha Sipilän lisäksi muun muassa keskustanaisten ja keskustanuorten puheenjohtajat. Pysähdysetapeilla voit vaihtaa ajatuksia myös kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kanssa.

Jos olet pyöräilytaitoinen ja haluat osallistua mukaan kivaan kesätapahtumaan, lähde ihmeessä matkaan vielä matkan varrelta. Reitin pituus on yhteensä 302 kilometriä, mutta mukana voi olla juuri itselleen sopivan pätkän. Kurkkaa tapahtuman tarkka aikataulu ja osallistumisohjeet täältä.

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetPyörät pyörimään käyntiin!