Pyörät pyörimään käyntiin!

Myös keskustan johto osallistuu aktiivisesti pyöräilykolmipäiväiseen, mukana puheenjohtaja Juha Sipilän lisäksi muun muassa keskustanaisten ja keskustanuorten puheenjohtajat. Pysähdysetapeilla voit vaihtaa ajatuksia myös kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kanssa.

Jos olet pyöräilytaitoinen ja haluat osallistua mukaan kivaan kesätapahtumaan, lähde ihmeessä matkaan vielä matkan varrelta. Reitin pituus on yhteensä 302 kilometriä, mutta mukana voi olla juuri itselleen sopivan pätkän. Kurkkaa tapahtuman tarkka aikataulu ja osallistumisohjeet täältä.

Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
Liikennevaliokunnan varapuheenjohtaja Ari Torniainen: Autoa tarvitaan, päästöjä ei
Liikenteen päästöt voidaan puolittaa alueellisesti ja sosiaalisesti reilulla tavalla. Olennaista on vähentää päästöjä, ei vaikeuttaa liikkumista. Jatkossa teillä liikutaan yhä enemmän kotimaisilla uusiutuvalla polttonesteillä, biokaasulla ja sähköautoilla. Pitkien etäisyyksien Suomessa tarvitaan jatkossakin omaa autoa ja tämä tunnistetaan tiekartassa, Ari Torniainen kertoo.
EtusivuAjankohtaistaUutisetPyörät pyörimään käyntiin!