Pyörät pyörimään käyntiin!

Myös keskustan johto osallistuu aktiivisesti pyöräilykolmipäiväiseen, mukana puheenjohtaja Juha Sipilän lisäksi muun muassa keskustanaisten ja keskustanuorten puheenjohtajat. Pysähdysetapeilla voit vaihtaa ajatuksia myös kansanedustajien ja europarlamentaarikkojen kanssa.

Jos olet pyöräilytaitoinen ja haluat osallistua mukaan kivaan kesätapahtumaan, lähde ihmeessä matkaan vielä matkan varrelta. Reitin pituus on yhteensä 302 kilometriä, mutta mukana voi olla juuri itselleen sopivan pätkän. Kurkkaa tapahtuman tarkka aikataulu ja osallistumisohjeet täältä.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPyörät pyörimään käyntiin!