Keskustan puheenjohtajat: Nyt on Olli Rehnin aika

Elämme vaikeita aikoja. Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikan johtoon tarvitaan vakaata harkintaa ja vahvaa kokemusta. Olli Rehn täyttää presidentin tehtävään vaaditut ominaisuudet ehdokkaista selvästi parhaiten. Hän on vakaa kuin kallio.

Olli Rehn toimi kymmenen vuoden aikana Euroopan komission varapuheenjohtajana sekä talous- ja laajentumiskomissaarina. Hän on ollut komissaarin kabinettipäällikkönä sekä Euroopan Parlamentin jäsenenä. Kotimaassa Olli on ollut kansanedustajana ja elinkeinoministerinä sekä viimeisimpänä Suomen Pankin pääjohtajana.

Ollin vahva ja laaja kokemus, henkilökohtaiset ominaisuudet kuunnella ja kohdata ihmisiä sekä kyky muodostaa oma kanta monipuolisen harkinnan jälkeen tekevät hänestä tähän aikaan sopivan presidentin.

Tunnemme Ollin ja hänen tapansa toimia.

Voimme lämpimästi suositella Olli Rehnin äänestämistä sunnuntaina.

Esko Aho
Anneli Jäätteenmäki
Matti Vanhanen
Juha Sipilä
Katri Kulmuni
Annika Saarikko

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puheenjohtajat: Nyt on Olli Rehnin aika