Keskustan puoluekokous 8. – 10.6.2018 Sotkamo

Puoluekokous valitsee Keskustan puheenjohtajan, kolme varapuheenjohtajaa ja puoluesihteerin, hyväksyy puolueen periaateohjelman, päättää puolueen sääntöjen muuttamisesta, käsittelee puolueen valmistautumista vuoden 2018 maakuntavaaleihin ja vuoden 2019 eduskuntavaaleihin ja Euroopan parlamentin vaaleihin sekä päättää sääntömääräisistä asioista. Puoluekokouksen yhteydessä järjestetään lukuisia oheistapahtumia ja muuta ohjelmaa.

Keskusta tiedottaa puoluekokouksesta yksityiskohtaisemmin lähempänä kokouksen ajankohtaa.

Tervetuloa Sotkamoon!
__________

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous 8. – 10.6.2018 Sotkamo