Keskustan puoluevaltuusto 26.11.2023: Vakaan johtajan aika

Suomalaiset ovat vaikeina aikoina kaivanneet tasavallan presidentistä suunnannäyttäjää ja vakaata johtajaa. Tulevan presidentin pitää kyetä yhdistämään suomalaisia, sovittamaan yhteen vastakkaisetkin näkemykset ja jatkamaan omalla tyylillään presidentti Niinistön linjaa ja työtä.

Keskustan puoluevaltuusto tukee väkevästi Olli Rehnin valintaa tasavallan presidentiksi. Vankka kokemus niin kotimaan kuin kansainvälisessä politiikassa antavat vahvat valmiudet presidentin tehtävään. Rehnillä on kyky toimia vakaana yhteistyöjohtajana myös kansakuntaamme koskevissa vaikeissa kysymyksissä. Rauhallisuus, harkitsevuus ja varma ote päätöksenteossa ovat tarpeen myös tulevalle presidentille.

Siksi Olli Rehn – vakaa kuin kallio.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluevaltuusto 26.11.2023: Vakaan johtajan aika