Keskustan puoluevaltuusto: Toimiva joukkoliikenne varmistettava koko maassa

Keskustan puoluevaltuusto toteaa poliittisessa kannanotossaan, että joukkoliikennettä on jo pitkään vaivannut suuressa osassa Suomea näivettymiskierre. Se on saatava oikaistua ja siinä vanhat keinot ja lääkkeet eivät enää tehoa. Puoluevaltuusto katsoo, että tarvitaan rohkeita uusia ratkaisuja.

Keskustan puoluevaltuusto toteaa, että tulevaisuudessa väyläinvestoinnit on pystyttävä moninkertaistamaan. Pelkällä valtion budjettirahalla se ei onnistu. Tarvitaan uusia ratkaisuja hankkeiden rahoittamiseksi. Niistä on voitava keskustella avoimesti, heti niitä tyrmäämättä. Puoluevaltuusto myös edellyttää, että yksityisteiden valtionavut tulee olla jatkossa sellaisella tasolla, että teiden kunto voidaan turvata.

Annika Saarikko: Päästövähennyksiä ei voi tehdä autoilijoita kurittamalla
Keskustan reunaehto tuleville päätöksille on, että päästövähennyksiä ei tehdä autoilijoita kurittamalla, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sanoo.
1.3.2021 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluevaltuusto: Toimiva joukkoliikenne varmistettava koko maassa