Sote-uudistuksen on tähdättävä palveluiden tasa-arvoon

Puoluevaltuusto korostaa paikallisten ja vastuullisten toimijoiden roolia palveluntuottajina ja muistuttaa, että päävastuun sote-palveluista kantaa jatkossakin julkinen sektori. Valmistelussa on tärkeää kuulla sote-henkilöstöä ja saada heidän asiantuntemuksensa käyttöön yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetSote-uudistuksen on tähdättävä palveluiden tasa-arvoon