Keskustan työvaliokunta valittiin

Keskusta Uutiset

Työvaliokuntaan valittiin äänestyksen jälkeen koulutuspoliittinen asiantuntija Anne Kettunen Helsingistä, yrittäjä Hanna Huttunen Outokummusta sekä koulutusjohtaja Esko Lehtimäki Teuvalta. Heidän lisäkseen työvaliokuntaan kuuluu koko puoluejohto puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Annika Saarikko, Anu Vehviläinen ja Juha Rehula, puoluesihteeri Timo Laaninen sekä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen ja MEP-ryhmän puheenjohtaja Olli Rehn.

Puoluehallitus kokoontuu keskimäärin kerran kuukaudessa. Työvaliokunta valmistelee ja hoitaa puolueen asioita puoluehallituksen kokousten välillä keskimäärin joka toinen viikko.

Järjestäytymisen lisäksi puoluehallituksessa käsiteltiin useita Keskustan politiikkalinjauksia sekä keskusteltiin valmistautumisesta eduskuntavaaleihin.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunta valittiin