Keskustan työvaliokunta valittiin

Keskusta Uutiset

Työvaliokuntaan valittiin äänestyksen jälkeen koulutuspoliittinen asiantuntija Anne Kettunen Helsingistä, yrittäjä Hanna Huttunen Outokummusta sekä koulutusjohtaja Esko Lehtimäki Teuvalta. Heidän lisäkseen työvaliokuntaan kuuluu koko puoluejohto puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Annika Saarikko, Anu Vehviläinen ja Juha Rehula, puoluesihteeri Timo Laaninen sekä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen ja MEP-ryhmän puheenjohtaja Olli Rehn.

Puoluehallitus kokoontuu keskimäärin kerran kuukaudessa. Työvaliokunta valmistelee ja hoitaa puolueen asioita puoluehallituksen kokousten välillä keskimäärin joka toinen viikko.

Järjestäytymisen lisäksi puoluehallituksessa käsiteltiin useita Keskustan politiikkalinjauksia sekä keskusteltiin valmistautumisesta eduskuntavaaleihin.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunta valittiin