Keskustan työvaliokunta valittiin

Keskusta Uutiset

Työvaliokuntaan valittiin äänestyksen jälkeen koulutuspoliittinen asiantuntija Anne Kettunen Helsingistä, yrittäjä Hanna Huttunen Outokummusta sekä koulutusjohtaja Esko Lehtimäki Teuvalta. Heidän lisäkseen työvaliokuntaan kuuluu koko puoluejohto puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Annika Saarikko, Anu Vehviläinen ja Juha Rehula, puoluesihteeri Timo Laaninen sekä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen ja MEP-ryhmän puheenjohtaja Olli Rehn.

Puoluehallitus kokoontuu keskimäärin kerran kuukaudessa. Työvaliokunta valmistelee ja hoitaa puolueen asioita puoluehallituksen kokousten välillä keskimäärin joka toinen viikko.

Järjestäytymisen lisäksi puoluehallituksessa käsiteltiin useita Keskustan politiikkalinjauksia sekä keskusteltiin valmistautumisesta eduskuntavaaleihin.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunta valittiin