Keskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula

Keskustan varapuheenjohtajana neljä toiminut Juha Rehula sai vaalissa 1575 ääntä, Kulmuni 1317 ja Kurvinen 891 ääntä. Ääniä annettiin yhteensä 2142. Hylättyjä ääniä oli 15.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös Hanna Huttunen, Annina Ruottu, Anne Kalmari ja Hannakaisa Heikkinen.

Tiedostot

Keskustan varapuheenjohtajien vaali.pdf

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula