Keskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula

Keskustan varapuheenjohtajana neljä toiminut Juha Rehula sai vaalissa 1575 ääntä, Kulmuni 1317 ja Kurvinen 891 ääntä. Ääniä annettiin yhteensä 2142. Hylättyjä ääniä oli 15.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös Hanna Huttunen, Annina Ruottu, Anne Kalmari ja Hannakaisa Heikkinen.

Tiedostot

Keskustan varapuheenjohtajien vaali.pdf

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula