Keskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula

Keskustan varapuheenjohtajana neljä toiminut Juha Rehula sai vaalissa 1575 ääntä, Kulmuni 1317 ja Kurvinen 891 ääntä. Ääniä annettiin yhteensä 2142. Hylättyjä ääniä oli 15.

Varapuheenjohtajiksi olivat ehdolla myös Hanna Huttunen, Annina Ruottu, Anne Kalmari ja Hannakaisa Heikkinen.

Tiedostot

Keskustan varapuheenjohtajien vaali.pdf

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula