Ovaska Keskustan puoluesihteeriksi

Ovaska sai vaalin toisella kierroksella 1006 ja puolueen viestintävastaava Mari Kokko 972 ääntä.

Ehdolla puoluesihteeriksi olivat myös hankintajohtaja Sami Kilpeläinen, eduskunta-avustaja Riikka Pirkkalainen ja kunnanjohtaja Olli Riikonen.

Toisella kierroksella ääniä annettiin yhteensä 1978. Hylättyjä ääniä oli 16.

Tiedostot

Puoluesihteerivaali — II kierros TULOS.pdf
Keskustan puoluesihteerivaali — I kierros TULOS.pdf

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOvaska Keskustan puoluesihteeriksi