Ovaska Keskustan puoluesihteeriksi

Ovaska sai vaalin toisella kierroksella 1006 ja puolueen viestintävastaava Mari Kokko 972 ääntä.

Ehdolla puoluesihteeriksi olivat myös hankintajohtaja Sami Kilpeläinen, eduskunta-avustaja Riikka Pirkkalainen ja kunnanjohtaja Olli Riikonen.

Toisella kierroksella ääniä annettiin yhteensä 1978. Hylättyjä ääniä oli 16.

Tiedostot

Puoluesihteerivaali — II kierros TULOS.pdf
Keskustan puoluesihteerivaali — I kierros TULOS.pdf

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOvaska Keskustan puoluesihteeriksi