– Opintotuen huoltajakorotus on Keskustan kenttäväen sekä opiskelijoiden hartaimpia toiveita. Etenkin Keskustan nuorisojärjestöt ovat korostaneet asiaa pitkään. Päätös huoltajakorotuksesta kertoo, että Keskusta kuuntelee, toteaa Antti Kurvinen.

– Huoltajakorotuksen myötä opiskelijaperheet otetaan vihdoinkin opintotuessa huomioon. Perheellisten opiskelijoiden toimeentulo ja jokaisen mahdollisuus opiskella ovat Keskustalle sydämen asioita. Keskusta on ajanut huoltajakorotuksen palauttamista jo 90-luvulta asti, joten tämä oli hyvä päivä, sanoo Katri Kulmuni.

Annika Saarikko: Päästövähennyksiä ei voi tehdä autoilijoita kurittamalla
Keskustan reunaehto tuleville päätöksille on, että päästövähennyksiä ei tehdä autoilijoita kurittamalla, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sanoo.
1.3.2021 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan vpjt Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen: Kenttää on kuultu, perheellisille opiskelijoille huoltajakorotus