Kirjanjulkistustilaisuus puoluetoimistolla

Maanantaiaamu 3.6.2024 sarasti puoluetoimistolla Osmo Kärkkäisen Puristuksessa kestetty –  Keskustan kukoistus ja kivut sotien jälkeisistä vuosista 2020-luvulle kirjan julkistustilaisuuden merkissä.

Osmo Kärkkäinen on tietokirjailija, kaupunginjohtaja emeritus, joka on kirjassaan lähestynyt keskustan vaiheita 80 vuoden ajalta. Kärkkäinen toteaa kirjassaan, että puolue ei ole – kilpailijoiden toiveista piittaamatta – milloinkaan taipunut iltaruskon puolueeksi, vaan se on noussut takaiskuista huolimatta kerta toisensa jälkeen uuteen kukoistukseen.

Kirjassa kommentteja kukoistuksesta ja kipupisteistä ovat antaneet muun muassa Esko Aho, Matti Vanhanen, Seppo Kääriäinen, Mauri Pekkarinen, Kari Hokkanen, Pekka Perttula, Annika Saarikko, Antti Kaikkonen, Antti Siika-aho, Antti Kurvinen, Petri Honkonen ja Olga Oinas-Panuma.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKirjanjulkistustilaisuus puoluetoimistolla