Kulmuni: Ei lukukausimaksuja suomalaisille opiskelijoille

– Minä ja Keskusta torjumme lukukausimaksut suomalaisille opiskelijoille, jälleen kerran. Suomalaisten opiskelijoiden lukukausimaksut eivät meille sovi.

Kulmunin mukaan vaikeinakin vuosina on pidettävä kiinni siitä, että varallisuus tai postinumero eivät estä opiskelemaan lähtemistä.

– Ratkaisevaa koulutiellä ei saa olla lompakon paksuus, vaan oma ponnistelu, ahkeruus ja lahjakkuus. Koulutusjärjestelmämme on maailman tasa-arvoisimpia. Se on Suomen vahvuus. Pidetään siitä kiinni, Kulmuni toteaa.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKulmuni: Ei lukukausimaksuja suomalaisille opiskelijoille