Laaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta

– Annamme Juhalle aikaa suruun juuri niin paljon kuin hän ja perhe tarvitsevat. Meidän muiden tehtävä sen sijaan on huolehtia siitä, että työt puoluetoimistolla ja vaalivalmistelut etenevät suunnitellun mukaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Sipilän tämän viikon esiintymiset on peruttu. Keskustan puoluejohto, kansanedustajat ja muut toimijat sijaistavat Sipilää tarpeen tullen, ja esimerkiksi vaalibussi kiertää alkuperäisen aikataulun mukaan.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetLaaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta