Laaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta

– Annamme Juhalle aikaa suruun juuri niin paljon kuin hän ja perhe tarvitsevat. Meidän muiden tehtävä sen sijaan on huolehtia siitä, että työt puoluetoimistolla ja vaalivalmistelut etenevät suunnitellun mukaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Sipilän tämän viikon esiintymiset on peruttu. Keskustan puoluejohto, kansanedustajat ja muut toimijat sijaistavat Sipilää tarpeen tullen, ja esimerkiksi vaalibussi kiertää alkuperäisen aikataulun mukaan.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetLaaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta