Laaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta

– Annamme Juhalle aikaa suruun juuri niin paljon kuin hän ja perhe tarvitsevat. Meidän muiden tehtävä sen sijaan on huolehtia siitä, että työt puoluetoimistolla ja vaalivalmistelut etenevät suunnitellun mukaisesti, puoluesihteeri Timo Laaninen sanoo.

Puheenjohtaja Sipilän tämän viikon esiintymiset on peruttu. Keskustan puoluejohto, kansanedustajat ja muut toimijat sijaistavat Sipilää tarpeen tullen, ja esimerkiksi vaalibussi kiertää alkuperäisen aikataulun mukaan.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetLaaninen: Työ jatkuu surusta huolimatta