Markus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi

Keskusta Uutiset

Ojakoski toimii tällä hetkellä vanhempana konsulttina Rud Pedersen Public Affairs Company Oy:ssä ja toiminnanjohtajana Hoiva-alan Palvelutuottajat ry:ssä.

Aiemmin hän on työskennellyt mm. Kokemäen kaupunginjohtajana ja Teuvan hallintojohtajana, ulkomaankauppa- ja kehitysministerin sekä kulttuuriministerin erityisavustajana, valtion nuorisoasiain neuvottelukunnan pääsihteerinä, Keskustan Opiskelijaliiton pääsihteerinä, Keskustan poliittisena sihteerinä ja kansanedustajan avustajana.

Pääsihteerin tehtävää haki yhteensä 40 henkilöä.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi