Markus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi

Keskusta Uutiset

Ojakoski toimii tällä hetkellä vanhempana konsulttina Rud Pedersen Public Affairs Company Oy:ssä ja toiminnanjohtajana Hoiva-alan Palvelutuottajat ry:ssä.

Aiemmin hän on työskennellyt mm. Kokemäen kaupunginjohtajana ja Teuvan hallintojohtajana, ulkomaankauppa- ja kehitysministerin sekä kulttuuriministerin erityisavustajana, valtion nuorisoasiain neuvottelukunnan pääsihteerinä, Keskustan Opiskelijaliiton pääsihteerinä, Keskustan poliittisena sihteerinä ja kansanedustajan avustajana.

Pääsihteerin tehtävää haki yhteensä 40 henkilöä.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi