Markus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi

Keskusta Uutiset

Ojakoski toimii tällä hetkellä vanhempana konsulttina Rud Pedersen Public Affairs Company Oy:ssä ja toiminnanjohtajana Hoiva-alan Palvelutuottajat ry:ssä.

Aiemmin hän on työskennellyt mm. Kokemäen kaupunginjohtajana ja Teuvan hallintojohtajana, ulkomaankauppa- ja kehitysministerin sekä kulttuuriministerin erityisavustajana, valtion nuorisoasiain neuvottelukunnan pääsihteerinä, Keskustan Opiskelijaliiton pääsihteerinä, Keskustan poliittisena sihteerinä ja kansanedustajan avustajana.

Pääsihteerin tehtävää haki yhteensä 40 henkilöä.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi