Markus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi

Keskusta Uutiset

Ojakoski toimii tällä hetkellä vanhempana konsulttina Rud Pedersen Public Affairs Company Oy:ssä ja toiminnanjohtajana Hoiva-alan Palvelutuottajat ry:ssä.

Aiemmin hän on työskennellyt mm. Kokemäen kaupunginjohtajana ja Teuvan hallintojohtajana, ulkomaankauppa- ja kehitysministerin sekä kulttuuriministerin erityisavustajana, valtion nuorisoasiain neuvottelukunnan pääsihteerinä, Keskustan Opiskelijaliiton pääsihteerinä, Keskustan poliittisena sihteerinä ja kansanedustajan avustajana.

Pääsihteerin tehtävää haki yhteensä 40 henkilöä.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Ojakoski Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteeriksi