Keskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia

Keskusta Uutiset

Kuten aiemminkin, myös tänä vuonna mukana oli monia koko matkan pyöräilleitä. Viime kesänä muun muassa keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä pyöräili koko matkan Rovaniemeltä Riihimäelle. Tänä kesänä pääministerikiireet hieman säätelivät Sipilän aikatauluja. Hän oli kuitenkin pyöräillen mukana retken alussa, keskellä ja lopussa, eli osalla reittiä niin Kainuussa, Keski-Suomessa kuin Hämeessäkin.

Reitin varrella keskustalaisten teemana oli kuulumisten vaihdon ohessa esteiden purkaminen yrittämisen ja ihmisten toimeliaisuuden tieltä. Tämän lisäksi kansalaisia huolettivat myös työttömyysluvut.

Antaessaan kesäkuussa eduskunnalle pääministerin ilmoituksen Juha Sipilä totesi kesäkuussa, että Suomen suunta muuttuu positiiviseksi vain työllä, yrittämisellä ja toiminnalla.

– Meidän on rohkeasti uudistuttava ja uskallettava luopua vanhoista toimintalinjoista sekä uudistettava ajattelutapaamme, Sipilä totesi tuolloin.

Puheessaan Sipilä esitti toiveen, että kaikki kansanedustajat osallistuisivat yhdessä maan rakentamiseen niin, että työ perustuisi enemmän luovuuden kuin valvonnan varaan.

Katso lisää kuvia ja tutustu tapahtumaan: www.pyoratpyorimaan.fi

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia