Keskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia

Keskusta Uutiset

Kuten aiemminkin, myös tänä vuonna mukana oli monia koko matkan pyöräilleitä. Viime kesänä muun muassa keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä pyöräili koko matkan Rovaniemeltä Riihimäelle. Tänä kesänä pääministerikiireet hieman säätelivät Sipilän aikatauluja. Hän oli kuitenkin pyöräillen mukana retken alussa, keskellä ja lopussa, eli osalla reittiä niin Kainuussa, Keski-Suomessa kuin Hämeessäkin.

Reitin varrella keskustalaisten teemana oli kuulumisten vaihdon ohessa esteiden purkaminen yrittämisen ja ihmisten toimeliaisuuden tieltä. Tämän lisäksi kansalaisia huolettivat myös työttömyysluvut.

Antaessaan kesäkuussa eduskunnalle pääministerin ilmoituksen Juha Sipilä totesi kesäkuussa, että Suomen suunta muuttuu positiiviseksi vain työllä, yrittämisellä ja toiminnalla.

– Meidän on rohkeasti uudistuttava ja uskallettava luopua vanhoista toimintalinjoista sekä uudistettava ajattelutapaamme, Sipilä totesi tuolloin.

Puheessaan Sipilä esitti toiveen, että kaikki kansanedustajat osallistuisivat yhdessä maan rakentamiseen niin, että työ perustuisi enemmän luovuuden kuin valvonnan varaan.

Katso lisää kuvia ja tutustu tapahtumaan: www.pyoratpyorimaan.fi

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Olemme Suomen myönteisin ja tulevaisuuskoisin puolue
"Keskusta on aina toiminut nimensä mukaisesti sillanrakentajana suomalaisessa politiikassa. Uskon, että sille on nyt tilausta enemmän kuin koskaan. Maltti ja empatia ovat politiikan supervoimia", näin totesi Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko perjantaiaamun poliittisessa linjapuheessaan.
18.9.2020 / Uutiset
Keskustan uusi puheenjohtaja Annika Saarikko pitää linjapuheensa yhdessä muun puoluejohdon kanssa.
18.9.2020 / K-Studio
K-studiossa vieraana valtiovarainministeri Matti Vanhanen.
16.9.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia