Keskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia

Keskusta Uutiset

Kuten aiemminkin, myös tänä vuonna mukana oli monia koko matkan pyöräilleitä. Viime kesänä muun muassa keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä pyöräili koko matkan Rovaniemeltä Riihimäelle. Tänä kesänä pääministerikiireet hieman säätelivät Sipilän aikatauluja. Hän oli kuitenkin pyöräillen mukana retken alussa, keskellä ja lopussa, eli osalla reittiä niin Kainuussa, Keski-Suomessa kuin Hämeessäkin.

Reitin varrella keskustalaisten teemana oli kuulumisten vaihdon ohessa esteiden purkaminen yrittämisen ja ihmisten toimeliaisuuden tieltä. Tämän lisäksi kansalaisia huolettivat myös työttömyysluvut.

Antaessaan kesäkuussa eduskunnalle pääministerin ilmoituksen Juha Sipilä totesi kesäkuussa, että Suomen suunta muuttuu positiiviseksi vain työllä, yrittämisellä ja toiminnalla.

– Meidän on rohkeasti uudistuttava ja uskallettava luopua vanhoista toimintalinjoista sekä uudistettava ajattelutapaamme, Sipilä totesi tuolloin.

Puheessaan Sipilä esitti toiveen, että kaikki kansanedustajat osallistuisivat yhdessä maan rakentamiseen niin, että työ perustuisi enemmän luovuuden kuin valvonnan varaan.

Katso lisää kuvia ja tutustu tapahtumaan: www.pyoratpyorimaan.fi

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset tapasivat pyöräillen kesäsuomalaisia