Ovaska muistutti, että Kokoomus ajaa Suomen Nato-jäsenyyttä. onko kokoomuksen linja istuvan presidentin linja?

– Tilanne on hyvin hämmentävä. Toisaalta yritetään ottaa pesäeroa kokoomuksen linjaan, mutta vaalikampanajaa pyörittää kokoomus. Sen me tiedämme, että Niinistö on Kokoomuksen ehdokas, Matti Keskustan.

Ovaskan mukaan Vanhanen jatkaisi Suomen pitkäaikaista, yhdessä sovittua ja suomalaisten enemmistön tukemaa ulko- ja turvallisuuspolitiikan linjaa. Vanhanen ei kannata Suomen Nato-jäsenyyttä.

– Presidentin pitää myös pystyä yhdistämään suomalaisia ja olla aidosti koko Suomen ja kaikkien suomalaisten presidentti. Vanhasen ja Keskustan linja on, että koko maata pitää rakentaa tasapainoisesti ja turvata elämisen edellytykset niin kaupungeissa kuin maaseudulla.

Markus Lohi: Osakesäästötili muutettava sijoitussäästötiliksi
Keskustan varapuheenjohtaja ja talouspoliittisen työryhmän pj. Markus Lohi tukee voimakkaasti puheenjohtaja Saarikon torstaista avausta. ”Osakesäästötiliä on syytä laajentaa sijoitussäästötiliksi”, Lohi linjaa.
23.1.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetOvaska: Ääni Vanhaselle on ääni Keskustalle, ääni Niinistölle on ääni Kokoomukselle