Ovaska muistutti, että Kokoomus ajaa Suomen Nato-jäsenyyttä. onko kokoomuksen linja istuvan presidentin linja?

– Tilanne on hyvin hämmentävä. Toisaalta yritetään ottaa pesäeroa kokoomuksen linjaan, mutta vaalikampanajaa pyörittää kokoomus. Sen me tiedämme, että Niinistö on Kokoomuksen ehdokas, Matti Keskustan.

Ovaskan mukaan Vanhanen jatkaisi Suomen pitkäaikaista, yhdessä sovittua ja suomalaisten enemmistön tukemaa ulko- ja turvallisuuspolitiikan linjaa. Vanhanen ei kannata Suomen Nato-jäsenyyttä.

– Presidentin pitää myös pystyä yhdistämään suomalaisia ja olla aidosti koko Suomen ja kaikkien suomalaisten presidentti. Vanhasen ja Keskustan linja on, että koko maata pitää rakentaa tasapainoisesti ja turvata elämisen edellytykset niin kaupungeissa kuin maaseudulla.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOvaska: Ääni Vanhaselle on ääni Keskustalle, ääni Niinistölle on ääni Kokoomukselle