Petri Honkonen nuorten kansanedustajien verkoston puheenjohtajaksi

Keskusta Uutiset

Verkoston tehtävä on edistää nuorten edustajien kansainvälisiä suhteita ja verkostoitumista muiden maiden nuoriin kansanedustajiin ja siihen kuuluu Suomen eduskunnasta 35 kansanedustajaa.

Eduskunnan nuorten kansanedustajien kansainvälinen verkosto perustettiin eduskunnan silloisen puhemiehen Eero Heinäluoman ja tasavallan presidentti Sauli Niinistön aloitteesta vuonna 2012.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPetri Honkonen nuorten kansanedustajien verkoston puheenjohtajaksi